تقابل تراکتورسازی با یاران طارمی و اشنایدر
تقابل تراکتورسازی با یاران طارمی و اشنایدر

دو تیمی که لیگ قهرمانان آسیا را با شکست آغاز کردند، در هفته دوم باید به مصاف هم بروند و شکست در این دیدار برای هر یک از دو تیم می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.  تراکتورسازی با ساغلام شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشت. سرخ پوشان تبریز در دیداری که به ظاهر […]

دو تیمی که لیگ قهرمانان آسیا را با شکست آغاز کردند، در هفته دوم باید به مصاف هم بروند و شکست در این دیدار برای هر یک از دو تیم می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

 تراکتورسازی با ساغلام شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشت. سرخ پوشان تبریز در دیداری که به ظاهر میزبان بودند مقابل میهمان عربستانی شان با یک گل مغلوب شدند تا کارشان را در این مسابقات با شکست آغاز کنند. تبریزی ها در دومین هفته از این مسابقات مهیمان الغرافه هستند تا برای دومین بار در این مسابقات خارج از خانه به میدان بروند.

الغرافه هم شرایطی بهتر از تراکتورسازی ندارد. آنها هم در هفته نخست در دیداری خارج از خانه و در دیداری پر گل مغلوب میزبان خود الجزیره امارات شدند. الغرافه که به تازگی مهاجم ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفته و طارمی هم نخستین گل خود را با پیراهن این تیم در اولین بازی آسیایی اش به ثمر رساند، حالا باید با تراکتورسازی ایران مقابله کند.

شکست در این مسابقه برای هر یک از دو تیم می‌تواند در ادامه مسابقات تبعات جبران ناپذیری داشته باشد. تراکتورسازی در این فصل هنوز گل آسیایی نزده و ساغلام امیدوار است این اتفاق در هفته دوم این مسابقات برای تیمش بیفتد.

در دیگر دیدار مهم این گروه الجزیره و الاهلی عربستان تیم های پیروز روز اول مسابقات به مصاف هم می روند. پیروزی در این بازی برای هر یک از دو تیم می تواند تاحدودی مسیر صعود به مرحله بعدی مسابقات را هموار نماید.

برنامه بازی های روز دوم گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* الغرافه – تراکتورسازی ۱۸:۳۰
* الاهلی عربستان – الجزیره امارات ۲۰:۴۰