بازنگری برجام غیرقانونی است/ در صورت لزوم ایران هم پاسخ کوبنده می دهد
بازنگری برجام غیرقانونی است/ در صورت لزوم ایران هم پاسخ کوبنده می دهد

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به دستور ترامپ مبنی بر بازنگری برجام، گفت: برجام قراردادی دو طرفه است و هیچکدام از طرفین بدون اجازه طرف مقابل حق تجدید نظر در مفاد قرارداد را ندارد. وی بربازنگری، لغو یا تغییر برجام […]

مجلس

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به دستور ترامپ مبنی بر بازنگری برجام، گفت: برجام قراردادی دو طرفه است و هیچکدام از طرفین بدون اجازه طرف مقابل حق تجدید نظر در مفاد قرارداد را ندارد.
وی بربازنگری، لغو یا تغییر برجام از سوی یکی از طرفین بدون اجازه طرف مقابل، به لحاظ حقوق بین‌الملل غیرقانونی تاکید کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برجام توافقی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۵+۱ است که آمریکا به اندازه خود سهم دارد.
کاظمی تاکید کرد: اگر آمریکائیها بخواهند بیش از این گستاخی کنند و پای امضای خود در برجام نمانند، یقین بدانند ایران هم دیگر سکوت نخواهد کرد و پاسخ آن را کوبنده و قاطعانه می دهد.
به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد؛«رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دستور بازنگری برجام را داده است تا این مسئله بررسی و مشخص شود که آیا لغو تحریم‌های ایران طبق توافق هسته‌ای (برجام) در راستای منافع امنیت ملی آمریکا بوده یا خیر.