بازگشت باشکوه کلمبیا به جام بیست و یکم
بازگشت باشکوه کلمبیا به جام بیست و یکم

تیم ملی فوتبال کلمبیا موفق شد با سه گل از سد لهستان عبور کند تا امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد.  دیدار تیم های ملی فوتبال کلمبیا و لهستان از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر نماینده قاره آمریکا همراه بود. […]

تیم ملی فوتبال کلمبیا موفق شد با سه گل از سد لهستان عبور کند تا امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد.

 دیدار تیم های ملی فوتبال کلمبیا و لهستان از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر نماینده قاره آمریکا همراه بود.

یری مینا (۴۰)، رادامل فالکائو (۷۰) و کوادرادو (۷۶) برای کلمبیا گلزنی کردند.

کلمبیا که بازی نخست خود را مقابل ژاپن شکست خورده بود برای حفظ امیدهای خود نیاز مبرم به سه امتیاز مقابل لهستانی داشت که آنها هم دیدار اول خود را مقابل سنگال با شکست پشت سر گذاشته بود.

کلمبیا حملات پی در پی روی دروازه نماینده اروپا ایجاد کردند اما خیلی سخت در دقیقه ۴۰ موفق شدند توانستند توسط بازیکن بلند قامت خود به گل اول برسند.

نیمه دوم با بازی مستقیم لهستانی ها همراه بود اما این تیم توان گلزنی به دفاع مستحکم لهستان را نداشت.

در ادامه هافبک های پرقدرت کلمبیا با موفقیت در نبردهای تک به تک به خوبی مهاجمان سرعتی این تیم را صاحب موقعیت گلزنی کردند تا گل های دوم و سوم را در نیمه دوم در دقایق ۷۰ و ۷۶ به ثمر برسانند.

کلمبیا با پیروزی در این دیدار سه امتیازی شد تا شانس خود را برای صعود حفظ کند و لهستان نیز با دو باختی که کسب کرد وداع زودهنگامی با این جام داشته باشد.