بازگشت رؤیایی پاراگوئه در شب شکست میزبان مقابل کلمبیا
بازگشت رؤیایی پاراگوئه در شب شکست میزبان مقابل کلمبیا

میزبان جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال در خانه طعم شکست مقابل کلمبیا را چشید. در دومین دیدارهای گروه‌های A و B مسابقات فوتبال جام جهانی زیر ۱۷ سال در هند، تیم میزبان در گروه A مسابقات به مصاف کلمبیا رفت که در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک طعم شکست را چشید. پیش […]

میزبان جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال در خانه طعم شکست مقابل کلمبیا را چشید.

در دومین دیدارهای گروه‌های A و B مسابقات فوتبال جام جهانی زیر ۱۷ سال در هند، تیم میزبان در گروه A مسابقات به مصاف کلمبیا رفت که در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک طعم شکست را چشید. پیش از این و در دیگر دیدار این گروه نیز آمریکا و غنا به مصاف هم رفته بودند که در آن بازی آمریکا با نتیجه یک بر صفر از سد حریف آفریقایی خود گذشت.

در گروه B مسابقات نیز پاراگوئه در حالی موفق به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل نیوزلند شد که ۲ بر یک از حریف خود عقب بود و در ۱۵ دقیقه پایانی توانست سه گل به ثمر برساند و با بازگشتی رؤیایی نتیجه را به سود خودش رقم بزند. در دیگر دیدار این گروه نیز مالی با نتیجه ۳ بر صفر ترکیه را شکست داده بود.

در حال حاضر و در گروه A این رقابت‌ها آمریکا با شش امتیاز صدرنشین است، کلمبیا و غنا با سه امتیاز و به حکم تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند و هند نیز بدون امتیاز روی پله چهارم ایستاده است. در گروه B نیز پاراگوئه شش امتیازی و در صدر جدول است، مالی با سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و نیوزلند و ترکیه نیز با یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

به گزارش تسنیم، چهار دیدار نیز فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد که برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

گروه C:
کاستاریکا – گینه، ساعت ۱۵
ایران – آلمان، ساعت ۱۸

گروه D:
اسپانیا – نیجر، ساعت ۱۵
کره شمالی – برزیل، ساعت ۱۸