بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه انتقال به لیگ فرانسه
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه انتقال به لیگ فرانسه

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تایید کرد که از تیم بوردو فرانسه پیشنهاد دارد و قرار است مسئولان این تیم با مدیر باشگاه اوسترشوندس جلسه‌ای را برگزار کنند. سامان قدوس از جمله بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران است که بعد از جام جهانی گمانه زنی های زیادی پیرامون تیم آینده او مطرح شده است. در […]

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تایید کرد که از تیم بوردو فرانسه پیشنهاد دارد و قرار است مسئولان این تیم با مدیر باشگاه اوسترشوندس جلسه‌ای را برگزار کنند.

سامان قدوس از جمله بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران است که بعد از جام جهانی گمانه زنی های زیادی پیرامون تیم آینده او مطرح شده است. در روزهای گذشته خبر پیشنهاد تیم های فرانسوی و آلمانی به قدوس منتشر شد و این بازیکن امروز تایید کرد که از تیم بوردو فرانسه پیشنهاد دارد.

طبق اعلام سایت G33، قدوس ضمن تایید پیشنهادش از تیم بوردو، حضورش در این تیم را منوط به جلسه مسئولان تیم بوردو با مدیربرنامه ها و رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد دانسته است.

همچنین سایت فرانسوی webgirondins از سامان قدوس به عنوان یکی از برنامه های تقویت خط حمله تیم بوردو یاد کرد که در برنامه های این باشگاه قرار گرفته است.