آغاز پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا
آغاز پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا

پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از امروز در ترکمنستان آغاز شد. از ترکمنستان،  پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا یک روز قبل از افتتاحیه رسمی، از امروز(شنبه) در ترکمنستان آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند. فوتسال بانوان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین […]

کشتی

پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از امروز در ترکمنستان آغاز شد.

از ترکمنستان،  پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا یک روز قبل از افتتاحیه رسمی، از امروز(شنبه) در ترکمنستان آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

فوتسال بانوان

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های داخل سالن آسیا به مصاف فلسطین رفت و بازی یک طرفه‌ای را به نمایش گذاشت. ایران که با لباس قرمز در برابر سفیدپوشان فلسطین قرار گرفته بود، در پایان با نتیجه ۱۶ بر یک به برتری رسید.

فرشته کریمی سه گل، سارا شیربیگی سه گل، سهیلا ملمولی سه گل، نسیمه غلامی سه گل، فرشته خسروی، فاطمه پاپی، فهیمه زارعی و  فاطمه اعتدادی گل‌های ایران را به ثمر رساندند و تک گل فلسطین را ناتالی شاهین در دقیقه ۳۰ وارد دروازه ایران کرد.

ملی پوشان در دومین دیدار خود چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه به مصاف تایلند خواهند رفت.

* جوجیتسو

محمد منصوری، جوجیتسو کار کشورمان در بخش کنتاکت وزن منهای ۷۷ در حالی که نسبت به حریف خود سر بود ولی به دلیل خطای فنی طبق رای داوران بازنده شد.وی که برابر نورلان یوسف اف قزاقستانی مبارزه خوبی از خود نشان داده بود به رای داوران اعتراض ولی در نهایت با خطای فنی ( دیسکالیفه)تاتامی را ترک کرد.

*کشتی سنتی آزاد

در نخستین روز از رقابت‌های کشتی سنتی، سه ورزشکار ایرانی با رسیدن به نیمه نهایی مدال خود را قطعی کردند. اسماعیل امیری در وزن منهای ۶۸ در یک چهارم نهایی حریف ازبک خود را ۲ بر صفر شکست داد.حبیب الله ترابی در وزن منفی ۸۲ کیلوگرم حریف تاجیکستانی خود را شکست داد و قاسم دزی در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم حریف ازبک خود را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

قاسم دزی در وزن منهای ۷۵ و حبیب الله ترابی در منهای ۸۲ کیلوگرم با شکست مقابل دو حریف از کشور میزبان در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز مشترک رضایت دادند. امیر اسماعیلی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم پس از برد مقابل حریف ازبکستانی در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف ترکمن نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.