انتظار برای شرکت در بازی های آسیایی به عنوان اولین بانوی رکابزن کوهستان
انتظار برای شرکت در بازی های آسیایی به عنوان اولین بانوی رکابزن کوهستان

بانوی رکابزن کوهستان ایران گفت: چهارسال است منتظر شرکت در بازی های آسیایی هستم و قطعا نمی خواهم در جاکارتا فقط حضور داشته باشم. فرانک پرتوآذر درباره ی احتمال حضورش در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به عنوان اولین بانوی رکابزن کوهستان ایران بیان کرد: چهارسال پیش یعنی در بازی های آسیایی۲۰۱۴، برای اولین مرتبه تیم […]

بانوی رکابزن کوهستان ایران گفت: چهارسال است منتظر شرکت در بازی های آسیایی هستم و قطعا نمی خواهم در جاکارتا فقط حضور داشته باشم.

فرانک پرتوآذر درباره ی احتمال حضورش در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به عنوان اولین بانوی رکابزن کوهستان ایران بیان کرد: چهارسال پیش یعنی در بازی های آسیایی۲۰۱۴، برای اولین مرتبه تیم مردان اعزام شد پس از آن رییس فدراسیون برای بازی های آسیایی جاکارتا هدف گذاری کرد که بانوان هم حتما اعزام شوند. البته من هم در ادوی تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی۲۰۱۴ بودم. حضور در این رویداد برایم اتفاق خاصی بوده و چهارسال است که منتظرم به بازی ها بروم. از این رو هدفم قطعا فقط حضور دربازی ها  نیست و خیلی دوست دارم من و بقیه رکابزنان کوهستان بتوانیم به مدال برسیم.البته لازمه آن حمایت شدن است.

پرتو آذر با اشاره به تفاوت سطح امکانات رشته کوهستان ایران با دیگر کشورها ، تاکید کرد: امکانات ما نسبتا به کشورهای دیگر خیلی کمتر است. آنها در طول سال حداقل در ۲۰ مسابقه شرکت می کنند در حالی که ما به چهار مسابقه می رویم. رشته ما رکوردی نیست که فقط در یک مکان خاصی تمرین کنیم و خودمان را محک بزنیم بلکه ما نیاز به حضور در  مسابقات زیادی داریم. از طرفی در رشته کوهستان خیلی راحت می توان تبلیغات کرد اما متاسفانه این اتفاق در ایران نیفتاده است. رکابزنان ایران واقعا با حمایت خوب می توانند به سطوح بالاتری برسند.

دارنده مدال برنز آسیا درمورد همکاری مجدد فدراسیون دوچرخه سواری با پریموش مربی اسلوونیایی تیم ملی گفت: پریموش دوچرخه سواری و رکابزنان ایران را می شناسد و اینکه نمی خواهیم با یک مربی جدید کار کنیم که تازه نقاط ضعف و قوت ما را بشناسد خیلی خوب است. البته زمان کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا داریم اما ان شاءالله  بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او با اشاره به پیشرفت دوچرخه سواری کوهستان ایران تاکید کرد: به نظرم دوچرخه سواری کوهستان ایران یک سطح بالاتر رفته است و رکابزنان متوجه شدند چه  نقاط ضعفی دارند و به چه صورت آن را برطرف کنند. همچنین دیدگاه آنها هم برای اینکه به مدال های خوش رنگ آسیا و بازی های آسیایی برسیم، تغییر کرده است.