بازی با حریفی چون صنعت نفت آبادان آن هم در زمان کوتاه سخت است
بازی با حریفی چون صنعت نفت آبادان آن هم در زمان کوتاه سخت است

برانکو ایوانکوویچ گفت: خیلی سخت است که دو بار با حریفی چون صنعت نفت آبادان آن هم در زمان کوتاه بازی کنیم. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس – صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: خیلی سخت است که دو بار با چنین حریفی آن هم در […]

برانکو ایوانکوویچ گفت: خیلی سخت است که دو بار با حریفی چون صنعت نفت آبادان آن هم در زمان کوتاه بازی کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس – صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: خیلی سخت است که دو بار با چنین حریفی آن هم در زمان کوتاه بازی کنیم. قبل از دیدار قبلی هم گفتم که دیدار با صنعت نفت سخت‌ترین دیدار لیگ بدون احتساب دیدار دربی است. دیروز دوباره بازی گذشته‌مان با صنعت‌نفت را تماشا کردم و از روش بازی ارائه داده شده از بازیکنان راضی بودم و دیدم حق داشتم آن دیدار را سخت‌ترین بازی تیمم نام ببرم.

وی افزود: بازی جام حذفی جای جبران ندارد. حساب و کتاب و این حرف‌ها هم نداریم چون راهی برای برگشت نیست و باید تا آخر راه در جام حذفی جلو برویم. از لحاظ آماری هم بهتر از صنعت نفت بودیم اما این بازی یک بازی جدید و یک موقعیت جدید است و همه چیز در این بازی نو است.

سرمربی پرسپولیس در مورد غایبان تیمش در مقابل صنعت نفت گفت: فردا همه به جز وحید امیری سلامتند و می‌توانند بازی کنند. مصدومیت امیری از ناحیه عضله پا است که مقابل بادران دچار مشکل شد. امیری مصدومیت مختصری دارد و حداقل ۱۵ روز در کنار ما نخواهد بود اما فردا بقیه بازیکنان هستند.

برانکو در مورد مشکلات تیم صنعت نفت و اینکه آیا این مشکلات به نفع پرسپولیس خواهند بود یا خیر، تصریح کرد: نمی‌شود گفت ما بازی آسانی داریم. من هم این را باور دارم که صنعت نفت مشکلاتی دارد اما وقتی آنها وقتی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند هیچ مشکلی ندارند. آنها با انگیزه به دنبال نتیجه هستند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس می‌خواهند در بزرگترین ورزشگاه ایران آن هم مقابل آن تماشاگرانی که از تلویزیون یا در ورزشگاه بازی را می‌بینند خودشان را نشان بدهند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس مشکلاتشان کنار می‌رود و با انگیزه‌ای مضاعف بازی می‌کنند. صنعت نفت تیم خوب و مخصوصا خط حمله این تیم خیلی قدرتمند است. کرار جاسم، مگنا باتیستا و لوسیانو پریرا جزو بازیکنان خوب این تیم به حساب می‌آیند شما در دیدار قبلی هم دیدید که بازی خیلی طول کشید و در اوایل مسابقه بود که بازی را بردیم. مطمئنم که بازی فردا هم به همین اندازه طول می‌کشد و سخت است.

وی در مواجهه شدن با سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا ممکن است در بازی فردا چند تن از بازیکنان اصلی‌تان را بر روی نیمکت قرار دهید، به شوخی گفت: فردا به بشار رسن، وحید امیری، صادق محرمی و یکی دو نفر دیگر استراحت می‌دهم.

برانکو در مورد زمان ترک ایران توسط بشار رسن برای همراهی تیم امید عراق گفت: تا بازی فولاد و تراکتورسازی بشار رسن در کنار ما خواهد بود. امیدواریم در نیمه نهایی هم بشار را در اختیار داشته باشیم اما فعلا تا جایی که می‌دانیم تا قبل از نیمه نهایی مسابقات تیم امید قطر بشار با ما خواهد بود. او دوم ژانویه (۱۳ دی) به عراق می‌رود و متاسفانه یک ماه در کنار ما نخواهد بود و ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. با وجود اینکه نبودن بشار خیلی برای ما سخت خواهد بود اما ما نمی‌توانستیم اجازه ندهیم او به تیم ملی کشورش برود.