باشگاه ذوب‌آهن از استقلال شکایت می‌کند
باشگاه ذوب‌آهن از استقلال شکایت می‌کند

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به دنبال پاس نشدن چک انتقال ستاره پیشین خود به استقلال، از این باشگاه شکایت می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرتضی تبریزی ستاره سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که چند سالی مورد توجه باشگاه استقلال قرار داشت، سرانجام با توافق ۲ باشگاه و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم به این تیم […]

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به دنبال پاس نشدن چک انتقال ستاره پیشین خود به استقلال، از این باشگاه شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرتضی تبریزی ستاره سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که چند سالی مورد توجه باشگاه استقلال قرار داشت، سرانجام با توافق ۲ باشگاه و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم به این تیم پیوست تا ذوب‌آهن یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان خود را از دست بدهد، تا جایی که به عقیده برخی کارشناسان جای خالی تبریزی هنوز در ترکیب ذوب‌آهن پر نشده است.

در آن زمان مبلغ این انتقال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شد که با توافق طرفین قرار شد این مبلغ در چند قسط به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت شود.

چک اول انتقال تبریزی به استقلال با تأخیر پاس شد و حالا خبر می‌رسد که چک دوم که مبلغ کمی هم نیست هنوز پاس نشده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن امروز اعلام کرده قصد دارد به دلیل عمل نکردن باشگاه استقلال به تعهداتش در قبال انتقال مرتضی تبریزی و پاس نشدن چک این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند.