«بانوی عمارت ۲» را نویسندگان قصر شیرین می نویسند
«بانوی عمارت ۲» را نویسندگان قصر شیرین می نویسند
احسان جوانمرد فیلمنامه‌نویس درباره علت همکاری نکردنش با سازندگان سریال «بانوی عمارت» گفت که مدیران صداوسیما تعلل کردند و من هم به پروژه دیگری پیوستم و به دلیل تعهداتم امکان همکاری برای فصل دوم این سریال را نداشتم.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد جوانمرد درگفت‌وگوی خود درباره‌ مجموعه «بانوی عمارت» و اینکه چرا نگارش فصل دوم آن را ادامه نداد؟ اظهار کرد: من یک سال منتظر تلویزیون شدم که برای نگارش فصل دوم تصمیم بگیرند. پروژه‌ای قبول نکردم حتی برای همین پروژه «جیران» هم قراردادی نبسته بودم اما حتی زمانی که سریال درحال پخش بود خبری از طرف تلویزیون نشد.

اتفاقاً حین پخش سریال «بانوی عمارت» بود که من بعد از یک سال انتظار برای نگارش «جیران» قرارداد بستم. پس از مشاهده اقبال کم‌نظیر مخاطبان نسبت به سریال «بانوی عمارت» ناگهان ورق برگشت و نظر تلویزیون و مدیران تغییر کرد و اعلام کردند که نگارش فصل دوم باید هر چه زودتر آغاز شود و خب از آنجا که من به پروژه دیگری متعهد شده بودم عذرخواهی کردم و البته با روی باز استقبال کردم که از دوستان دیگری دعوت کنند تا ادامه قصه را بنویسند. طبق اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده آقایان قرایی و داوودی ادامه قصه را می‌نویسند.

امیدوارم این دو عزیز خوشنام و کاربلد همان‌طوری که برای نگارش فیلم زیبای «قصرشیرین»، سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کردند، اینجا هم به شایستگی از عهده کار برآیند. من شخصاً بسیار خوشبینم و بدون تعارف و از صمیم قلب آرزو می‌کنم که «بانوی عمارت ۲» حتی از «بانوی عمارت ۱» جذاب‌تر و دیدنی‌تر باشد. راستش من برخلاف خیلی‌ها که نگران سرنوشت فصل دوم بانوی عمارت‌ هستند، به هیچ وجه نگران نیستم. با خصوصیاتی که در آقایان مولایی و حمیدنژاد سراغ دارم و وصفی که از دوستان نویسنده شنیده‌ام، به شدت خوش‌بینم و مطمئنم که اتفاقات خوبی می‌افتد.

  • منبع خبر : ایران آنلاین