بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد
بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد
بانک توسعه صادرات ایران از تاریخ سوم بهمن ماه به سامانه هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) بانک مرکزی متصل شد.

بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، بانک توسعه صادرات ایران از تاریخ سوم بهمن ماه به سامانه هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) بانک مرکزی متصل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران به نقل از مدیریت فنآوری اطلاعات و ارتباطات این بانک، روش های دریافت رمز دوم یکبار مصرف از یکی از دو طریق استفاده از سامانه تولید رمز “ریما” و روش پیامکی میسر خواهد بود.

روش اول مختص دارندگان گوشی هوشمند بوده و برای پلتفرم های Android و IOS قابل استفاده است.

روش دوم برای آن دسته از مشتریانی است که یا فاقد گوشی هوشمند بوده یا به هردلیلی تمایلی به استفاده از سامانه تولید رمز ندارند. راهنمای فعالسازی و استفاده برای هریک از روش های اعلام شده در پورتال رسمی بانک به نشانی www.edbi.ir موجود است.

با اتصال به سامانه هریم، مشتریان بانک می توانند در زمان استفاده از درگاه های پرداخت یا سامانه های پرداخت موبایلی، با انتخاب دکمه “رمز دوم پویا” و متناسب با انتخاب هریک از روش ها ، برای انجام تراکنش ها، رمز دوم یکبار مصرف را دریافت نمایند.

همچنین سامانه تولید رمز یکبار مصرف ریما با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل Android 10 با مراجعه به پورتال رسمی این بانک و انتخاب منوی خدمات الکترونیک و زیر منوی فعالسازی رمز دوم پویا امکان پذیر شده است.

لازم به ذکر است از روز سه شنبه به تاریخ هشتم بهمن ماه، ارائه رمز دوم ایستا متوقف شده و تنها با مراجعه حضوری به شعب استفاده از آن امکان پذیر خواهد بود.

دریافت و استفاده از سامانه های تولید رمز یکبار مصرف ریما، تنها از طریق پورتال رسمی بانک توسعه صادرات ایران امکان پذیر است و دریافت این سامانه ها از سایر روش ها (نظیر کانال های تلگرامی و …) مورد تایید این بانک نیست.