بانک سینا آماده جهش در فعالیت ها است
بانک سینا آماده جهش در فعالیت ها است
مدیرعامل بانک سینا با سفر به کرمان از شعب بانک در این شهر بازدید و با کارکنان دیدار و گفت وگو کرد.

بانک سینا آماده جهش در فعالیت ها است

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، مدیرعامل بانک سینا با سفر به کرمان از شعب بانک در این شهر بازدید و با کارکنان دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر ایمانی در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات همکاران در تحقق اهداف و تلاش برای ارتقاء عملکرد منطقه گفت: بانک سینا از موقعیت خوبی در نظام بانکی برخوردار است که البته این جایگاه و موقعیت با توجه به ظرفیت ها و توانمندیهای بانک به ویژه سرمایه انسانی کارآزموده، متبحر و متعهد، می بایست بیش از پیش ارتقا یابد و به آنچه شایسته است برسد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل مشتری مداری، آگاهی از نیازها و خواسته مشتریان و تلاش برای بهبود سطح رضایت مشتریان از شاخصه های اصلی فعالیتهاست که می تواند به جایگاه و پیشرفت بانک کمک کند و خوشبختانه بانک سینا در حال حاضر از محصولات و خدمات مناسبی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک برخوردار است. البته با سیاست هایی که به زودی اجرا خواهد شد، شاهد جهش در فعالیت ها به خصوص در تجهیز و تخصیص منابع خواهیم بود. بنابراین همکاران می بایست تلاش همه جانبه ای را برای معرفی بهینه و مطلوب این خدمات در راستای دستیابی به اهداف و تعالی بانک صورت دهند.

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به رویکرد این بانک در پیاده سازی کامل و جامع نظام بانکداری شرکتی، اظهار داشت: در نظر داریم در آینده نزدیک از طریق بازاریابی منسجم و شناسایی مشتریان معتبر و همچنین تعامل مناسب با فعالان حوزه تولید و اشتغال، جامعه پزشکی، متخصصین و اعضای هیات علمی، ادارات و سازمان ها، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و موسسات معتبر، زمینه تحولات اساسی در فعالیت ها و عملکردهای بانک را توسعه دهیم.

دکتر ایمانی به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان مبنی بر کاهش فرایندهای اداری و خدمات رسانی سریع، اختیارات لازم جهت پرداخت تسهیلات به شرکت ها و مجموعه های بزرگ و متعامل با بانک را با تاکید بر رعایت اصل اعتبارسنجی به مدیریت منطقه کرمان تفویض کرد.

گفتنی است در جریان این بازدیدها، همکاران شعب، مسائل و موانع پیش روی فعالیت ها را مطرح کردند و مدیرعامل بانک، دستورات لازم را برای بهبود و رفع مشکلات پیش رو صادر کرد.