با پورعلی‌گنجی مذاکره نداشته‌ایم
با پورعلی‌گنجی مذاکره نداشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مدافع تیم ملی را رد کرد و گفت: نه با پورعلی گنجی و نه با هیچ بازیکن دیگری برای حضور در پرسپولیس مذاکره نکرده‌ایم. به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: امروز بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم این دیدار […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مدافع تیم ملی را رد کرد و گفت: نه با پورعلی گنجی و نه با هیچ بازیکن دیگری برای حضور در پرسپولیس مذاکره نکرده‌ایم.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: امروز بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم این دیدار را هم با پیروزی به پایان برسانیم. ذوب آهن برای کسب امتیاز به تهران آمده ولی ما به دنبال این هستیم تا با پیروزی در این دیدار موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که بحث بازنشستگی شما به کجا رسیده و آیا از پرسپولیس خواهید رفت، گفت: من تابع قوانین هستم و هر چه قوانین بگوید برای ما قابل اجراست.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با پورعلی گنجی برای حضور در پرسپولیس صحبت کرده اید، گفت: نه تنها با پورعلی گنجی بلکه با هیچ بازیکن دیگری صحبت نکرده ایم، قرار است بعد از این دو دیداری که در پیش داریم سرمربی تیم لیست بازیکنان مورد نظرش را ارائه داده تا بر اساس نظر او بازیکنان را جذب کنیم.

وی تاکید کرد: از لحاظ اخلاقی درست نیست که بخواهیم در این شرایط با بازیکنی از تیمی صحبت کنیم. بنابراین همه بحث نقل و انتقالات به بعد از این دو بازی موکول خواهد شد.

گرشاسبی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس تنها به دنبال بازیکنانی است که مورد نظر برانکو هستند بنابراین برخی از صحبت ها در مورد بازیکنانی که باید به پرسپولیس بیایند شایعه است.

وی در خصوص خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این امر باید زودتر انجام شود، پرسپولیس باشگاه سرمایه داری نیست و ما یک ریال از دولت بودجه نمی گیریم اما امیدوارم با خصوصی سازی که انجام می گیرد این مشکل برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در نیم فصل دوم و با جذب بازیکنان مورد نظر یک پرسپولیس قدرتمند را شاهد باشیم تا بتوانیم هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان به موفقیت دست پیدا کنیم.