هوشمندانه و بدون نیاز به کلید در را باز کنید
هوشمندانه و بدون نیاز به کلید در را باز کنید

امروزه افراد بسیاری به دلیل وجود مشغله های متعدد ذهنی، کلید در منزل و یا محل کار خود را گم کرده و با دردسرهای جدیدی از جمله صرف وقت بسیار و پرداخت هزینه های بالا برای نصب دوباره قفل مواجه می شوند. برای حل این مشکل قفل هوشمند Lockutron طراحی و تولید شده است تا کاربران به […]

امروزه افراد بسیاری به دلیل وجود مشغله های متعدد ذهنی، کلید در منزل و یا محل کار خود را گم کرده و با دردسرهای جدیدی از جمله صرف وقت بسیار و پرداخت هزینه های بالا برای نصب دوباره قفل مواجه می شوند.

برای حل این مشکل قفل هوشمند Lockutron طراحی و تولید شده است تا کاربران به کمک آن و تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، در منزل خود را بدون کلید باز کنند. این قفل با اتصال به شبکه وای فای Wi-Fi قادر است در خانه را باز کند.

کاربر برای راه اندازی هوشمندترین قفل جهان، باید اپلیکیشن مرتبط با این دستگاه را بر گوشی هوشمند خود نصب کرده و برای ورود و خروج از در، برنامه ای را تعریف و مشخص کند. با ورود افراد تعریف شده در برنامه مذکور و وارد کردن رمز عبور در گوشی هوشمند با سیستم عامل های(Android و iOS ) در باز شده و دیگر نیازی به انداختن کلید در آن وجود ندارد.

کاربران قادرند با تعریف کد مخصوص برای میهمانان، ورود و خروج آن ها را نیز بی نیاز از بکارگیری کلید مدیریت کنند.

خانوارهای زیادی از بهره گیری این فناوری هوشمند ابراز رضایت کردند؛ چرا که آن ها بر این اعتقادند که این دستگاه با کنترل هوشمندانه، رفت و آمد فرزندان و همچنین افراد بیگانه را تحت کنترل درآورده و می توان به کمک آن امنیت مضاعفی را در خانه به جریان انداخت.

این قفل هوشمند دارای حافظه ای است که کاربر می تواند با مراجعه به آن از ساعت و دفعات ورود و خروج افراد آگاه شود. Lockutron  قابلیت منحصر به فرد دیگری نیز دارد؛ چرا که این فناوری با سیستم دستیار هوشمند الکسا هماهنگ بوده و کاربر می تواند آن را با صدای خود تنظیم و مدیریت کند. این فناوری با قیمتی برابر ۹۹ دلار به فروش می رسد.