برای انجام عملیات کابل برگردان،از امروز شاهد اختلال تلفنی خواهیم بود
برای انجام عملیات کابل برگردان،از امروز شاهد اختلال تلفنی خواهیم بود

ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی سیزده آبان، شهید تندگویان و شهید زارعی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از امروز شنبه با اختلال همراه می شود.  از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی در مرکز مخابرات سیزده آبان با پیش شماره های ۳۹۵۰، ۵۵۰۰ تا ۵۵۰۴، ۵۵۵۰ تا ۵۵۵۴ و ۵۵۴۴ در محدوده […]

مخابرات

ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی سیزده آبان، شهید تندگویان و شهید زارعی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از امروز شنبه با اختلال همراه می شود.

 از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی در مرکز مخابرات سیزده آبان با پیش شماره های ۳۹۵۰، ۵۵۰۰ تا ۵۵۰۴، ۵۵۵۰ تا ۵۵۵۴ و ۵۵۴۴ در محدوده خیابان لطیفی با اختلال روبرو می شود.
در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش شماره های ۲۲۳۰ تا ۲۲۳۳، ۲۲۵۰ تا۲۲۵۳، ۲۶۳۰ تا ۲۶۳۲ و ۲۶۱۴ در محدوده خیابان های کرمان، افغان، صافی، ثامنی، رضایی و شادکی اختلال ایجاد می شود.
ارتباط تلفنی در مرکز مخابرات شهید زارعی با پیش شماره های ۴۴۱۰ تا ۴۴۱۴، ۴۴۱۶ و ۴۴۱۷ در محدوده بلوار فردوس، اتوبان تهران کرج، بلوار شقایق جنوبی و شهید ستاری به مدت ۷۲ ساعت روال عادی ندارد.
بر اساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال به ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره رسید. این رقم تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳شماره بود.
تلفن های ثابت کشور در بازه زمانی اسفند ۱۳۹۵ تا پایان خردادماه امسال ۸۳ هزار و ۶۹۰ شماره افزایش داشت.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان خردادماه امسال نیز به ۱۰ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۴۲۳ رسید. این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۳ مشترک بود.