برای موضوعات حاشیه‌ای وقت ندارم
برای موضوعات حاشیه‌ای وقت ندارم
وزیر ارتباطات در واکنش به اعلام جرم وی از سوی دادستانی کشور، گفت: با توجه به ماموریت‌هایی که برای اشتغالزایی در حوزه ICT دارم وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای ندارم.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد  محمدجواد آذری جهرمی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات معاون دادستانی کل کشور مبنی بر شکایت مدعی العموم و ۲ هزار شهروند اهوازی از وزیر ارتباطات به دلیل عدم پیگیری دستورات شورای عالی فضای مجازی و احتمال انفصال وی از خدمت، گفت: ما از ۶ صبح تا ۱۰ شب مشغول کار هستیم و انصافاً با توجه به مشکلات اقتصادی که برای مردم وجود دارد و وظایفی که بر عهده ماست، وارد حاشیه شدن نه به سود ما بوده نه به سود کشور است.

وی با بیان اینکه موضوع اشتغال یکی از موضوعات جدی بوده و درخواست مردم و رئیس جمهور از ما است، اضافه کرد: ما وظیفه خود می دانیم که همه وقت و انرژی خودمان را روی این مسائل بگذاریم و وارد حاشیه ها شدن به سود کشور و به سود ذهن مردم نخواهد بود.

آذری جهرمی تاکید کرد: در این زمینه خیلی پیگیری نکردم که مسئله چیست و نه اینکه این مسائل می تواند ما را از مسیری که در آن قرار داریم و پیش می بریم به حاشیه ببرد.

وزیر ارتباطات اظهارداشت: موضوع اصلی این است که ما باید تلاش کنیم وضعیت اشتغال را در حوزه فناوری اطلاعات توسعه دهیم و ماموریت هایی نیز در این زمینه به ما محول شده است و وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه ای را ندارم.

وی گفت: در دهه فجر کسب و کارهای دیجیتال در دو استان خراسان رضوی و تهران برای حمایت از استارت آپ های حوزه دیجیتال راه اندازی شده است، قرار است که این پارک را در ۱۰ استان دیگر راه اندازی کنیم و باید این ماموریت خود را تکمیل کنم.

  • منبع خبر : مهر