برجام برای امنیت منطقه ضروری است
برجام برای امنیت منطقه ضروری است

نخست‌وزیر انگلستان و رژیم صهیونیستی بر ضرورت مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران تأکید کردند و لندن بار دیگر حمایت خود را از برجام اعلام کرد.  «ترزا می»، نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه حمایت کشورش از برجام تأکید کرد. در بیانیه‌ای که دفتر نخست‌وزیری انگلیس درباره دیدار دو طرف […]

نتانیاهو

نخست‌وزیر انگلستان و رژیم صهیونیستی بر ضرورت مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران تأکید کردند و لندن بار دیگر حمایت خود را از برجام اعلام کرد.

 «ترزا می»، نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه حمایت کشورش از برجام تأکید کرد.

در بیانیه‌ای که دفتر نخست‌وزیری انگلیس درباره دیدار دو طرف در لندن منتشر کرده آمده است: آنها درباره ایران رایزنی کردند، که نخست‌وزیر (ترزا می) ضمن تأکید بر تداوم حمایت قوی انگلیس از برجام، دیدگاه مشترک ما با شریکان اروپایی‌مان را مبنی بر اینکه این توافق برای امنیت منطقه ضروری است، خاطرنشان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنها توافق کردند که اجرای مناسب این توافق، حیاتی است و اینکه لازم است جامعه بین‌المللی برای مقابله با فعالیت‌های ثبات‌زدای ایران در منطقه، از جمله حمایت این کشور از حزب‌الله در لبنان و سوریه همراه شود.