«برجام» درس عبرتی شد/نگذاریم منافع ملت و کشور بیش از این به خطر بیفتد
«برجام» درس عبرتی شد/نگذاریم منافع ملت و کشور بیش از این به خطر بیفتد

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت:از روز اول مذاکرات هم مشخص بود که آمریکائیها به دنباله تامین منافع خود هستند و هیچ پایبندی بر برجام ندارند. وی افزود: در طول این مدت گستاخی […]

محمد نبی حبیبی

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت:از روز اول مذاکرات هم مشخص بود که آمریکائیها به دنباله تامین منافع خود هستند و هیچ پایبندی بر برجام ندارند.
وی افزود: در طول این مدت گستاخی های فراوان از آمریکائیها دیده شد و کاملاً آشکار بود که در پی فرار به جلو هستند. حبیبی در ادامه با اشاره به اینکه دیگر باید دولتمردان ایران از هیچ اقدامی بر علیه آمریکا عقب نکشند،تصریح کرد: برجام درس عبرتی شد تا مجدد نشان دهد که اعتماد به آمریکائیها همان می شود که همه چیز خود را بدهیم و سخنان گستاخانه هم بشنویم. دیگر باید محکم و با اقدام انقلابی در مقابل این گستاخی ها بایستیم و نگذاریم منافع ملت و کشور بیش از این به خطر بیفتد.