برجام دیگر قابل مذاکره نیست
برجام دیگر قابل مذاکره نیست

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در موضوع برجام، گفت: برجام یک توافق چند جانبه و غیرقابل مذاکره است. وی در ادامه افزود: در پی اظهارات ترامپ و اقدامات او، دنیا تفاوت ملت ایران با قدرت پوشالی […]

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در موضوع برجام، گفت: برجام یک توافق چند جانبه و غیرقابل مذاکره است.
وی در ادامه افزود: در پی اظهارات ترامپ و اقدامات او، دنیا تفاوت ملت ایران با قدرت پوشالی و واهی دنیای سرمایه داری و صهیونیستی را درک کرد.
این نماینده مجلس با بیا اینکه برجام نقطه قوت خوبی از منظر افکار جهانی داشت، تصریح کرد: همین موضوع باعث شد تا جهانیان متوجه بشوند که نباید به آمریکایی ها اعتماد کنند.
رضیان اضافه کرد: رئیس جمهور نادان آمریکا که بازیچه دست صهیونیست است، بدون هیچ تامل و تفکر سیاسی میگوید ایران حامی تروریست است و توهین به سپاه پاسداران می کند.
وی با اشاره به اینکه ترامپ هیچ اعتقادی به عرف و قواعد بین المللی ندارد، گفت: این مردک احمق قانون جنگل، مبنای تفکرات و تصمیماتش است.
نماینده مردم قائمشهرعنوان کرد: ایران همیشه در برجام بر سر توافقات صورت گرفته پایبند بوده و خواهد بود و اگر آمریکا بخواهد زیر تعهدات خود بزند، مطمئن باشد با عکس العمل خوبی از جمهوری اسلامی مواجعه می شود.