بررسی میزان آمادگی شبکه ارتباطی کشور در شرایط بحران
بررسی میزان آمادگی شبکه ارتباطی کشور در شرایط بحران

کارگروه ICT مدیریت بحران کشور، میزان آمادگی شبکه ارتباطی کشور در شرایط بحران و راهکارهای افزایش این آمادگی را مورد بررسی قرار داد. به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران کشور با حضور صادق بیگ‌پور رئیس کارگروه، حسین فلاح جوشقانی، رئیس رگولاتوری و معاون وزیر […]

کارگروه ICT مدیریت بحران کشور، میزان آمادگی شبکه ارتباطی کشور در شرایط بحران و راهکارهای افزایش این آمادگی را مورد بررسی قرار داد.

به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران کشور با حضور صادق بیگ‌پور رئیس کارگروه، حسین فلاح جوشقانی، رئیس رگولاتوری و معاون وزیر ارتباطات و مدیران اپراتورهای ارتباطی برگزار شد.

در این جلسه وضعیت موجود اپراتورها، میزان آمادگی شبکه ارتباطی کشور در شرایط بحران و راهکارهای افزایش آمادگی مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش پایداری شبکه‌های موجود، ایجاد شبکه رادیوترانک عمومی در سطح شهر تهران، برقراری رومینگ بین اپراتورها، شناسایی سایت‌های پایدار اپراتورها در سطح شهر تهران و تدوین دستورالعمل نحوه اقدام در شرایط بحران از موضوعاتی بود که در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران کشور درباره آن تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.