بررسی پرونده ناآرامی‌های اخیر در نشست فردای کمیسیون امنیت ملی
بررسی پرونده ناآرامی‌های اخیر در نشست فردای کمیسیون امنیت ملی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی در خصوص بررسی وضعیت ناآرامی‌های اخیر با دستور رئیس مجلس خبر داد. به نقل از خانه ملت،‌ علاءالدین بروجردی با اعلام این خبر که فردا «سه شنبه ۱۹ دی‌ماه» جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص ناآرامی‌های اخیر برگزار می‌‎شود، […]

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی در خصوص بررسی وضعیت ناآرامی‌های اخیر با دستور رئیس مجلس خبر داد.

به نقل از خانه ملت،‌ علاءالدین بروجردی با اعلام این خبر که فردا «سه شنبه ۱۹ دی‌ماه» جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص ناآرامی‌های اخیر برگزار می‌‎شود، اظهار داشت: این جلسه با حضور مسولان ارگان های مختلف برگزار می‌شود تا براساس دستور رئیس مجلس این موضوعات بررسی شوند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بررسی علل برون مرزی و داخلی این بحرانی که در این مقطع به وجود آمد را در دستور کار کمیسیون امنیت ملی داریم و سعی می کنیم بررسی دقیقی انجام شود تا بتواند برای جلسه بعدی صحن مجلس مفید باشد.

بروجردی با بیان اینکه طبق روال قانونی و اخذ وثیقه بسیاری از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر آزاد شده‌اند، متذکر شد: بازداشت شدگانی که مرتکب جرمی شده باشند، قطعا براساس موازین قانونی با این افراد برخورد خواهد شد.