برلوسکونی: احتمال ندارد به میلان بازگردم
برلوسکونی: احتمال ندارد به میلان بازگردم

سیلویو برلوسکونی از مالک جدید میلان انتقاد کرده و البته مدعی شده امکان بازگشتش به این باشگاه وجود ندارد چون تصمیمش را قاطعانه گرفته است. سیلویو برلوسکونی، مالک اسبق باشگاه میلان ایتالیا از یونگونگ لی، مالک جدید این تیم انتقاد کرده و البته اعلام کرده امکان ندارد او به این تیم بازگردد. او ۳۱ سال […]

سیلویو برلوسکونی از مالک جدید میلان انتقاد کرده و البته مدعی شده امکان بازگشتش به این باشگاه وجود ندارد چون تصمیمش را قاطعانه گرفته است.

سیلویو برلوسکونی، مالک اسبق باشگاه میلان ایتالیا از یونگونگ لی، مالک جدید این تیم انتقاد کرده و البته اعلام کرده امکان ندارد او به این تیم بازگردد.

او ۳۱ سال در این تیم کار کرد و چندی پیش سهامش را به مالک چینی منتقل کرد. برلوسکونی در گفتگو با تله لبومباردیا گفت: یونگونگ لی باید در نظر داشته باشد که به عنوان مالک تیم باید همیشه به اعضا و بازیکنان نزدیک باشد. اگر بازیکنی مصدوم می‏‌شد یا مشکلی برایش پیش می‎آمد من به او زنگ می‎زدم و کاری می‏‌کردم متوجه شوند برایم اهمیت دارند و به آن‌ها نزدیک هستم. شنبه و قبل از روز بازی‌ها همیشه با بازیکنان بودم و درباره تیم حریف و رقابت پیش رو صحبت می‎کردم.

برلوسکونی در ادامه گفت: متاسفانه شانسی وجود ندارد که من به میلان بازگردم. این تصمیمی بوده که خودم گرفتم. از فروش باشگاه بسیار ناراحت شدم، اما تصمیمی قاطع گرفته بودم.