برنامه‌ریزی بایدن برای کاخ سفید همزمان با برنامه‌های ترامپ برای تجمعات اعتراضی
برنامه‌ریزی بایدن برای کاخ سفید همزمان با برنامه‌های ترامپ برای تجمعات اعتراضی
جو بایدن دموکرات روز یکشنبه شروع به آماده شدن برای رسیدگی به کروناویروس و دیگر مشکلاتی کرد که به عنوان رئیس جمهوری یک آمریکای دچار چنددستگی با آن مواجه است، در حالی که دونالد ترامپ تجمعاتی به سبک کمپین انتخاباتی برای اعتراض به انتخابات برنامه ریزی کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد یک روز بعد از آنکه جو بایدن آرای کافی ایالات را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به دست آورد، دونالد ترامپ نشانی از قبول شکست نداشته و بسیاری از هم‌پیمانان جمهوریخواه او در کنگره به شکل مشابهی پیروزی بایدن را در انتخابات سه‌شنبه گذشته به رسمیت نشناختند.”برنامه‌ریزی بایدن برای کاخ سفید همزمان با برنامه‌های ترامپ برای تجمعات اعتراضی”

تیم مورتاف، سخنگوی کمپین دونالد ترامپ روز یکشنبه گفت، ترامپ به جایش قرار است چند سری تجمع برای جلب حمایت از نزاع‌های حقوقی برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات برگزار کند.

ترامپ همچنین تیم‌هایی را برای پیگیری بازشماری‌ها در چند ایالت اعلام کرده و در صدد پشتیبانی از اتهامات بی اساسش در خصوص وقوع تقلب انتخاباتی با برجسته کردن اعلامیه‌های فوت مرده‌هایی که به گفته این کمپین، در انتخابات رای داده‌اند، است.

مورتاف نگفت که چه زمان تجمعات از سر گرفته خواهند شد.

مقامهای انتخاباتی ایالتی می‌گویند در انتخابات بی‌نظمی چشمگیری وجود نداشت و کمپین ترامپ هنوز اسناد و مدارکی از وقوع فعالیتهای غیرقانونی ارائه نکرده است.”برنامه‌ریزی بایدن برای کاخ سفید همزمان با برنامه‌های ترامپ برای تجمعات اعتراضی”

تیم بایدن بعد از فرستادن پیام اتحاد و آشتی در یک سخنرانی در ایالت زادگاه وی یعنی دلاور در روز شنبه، در حال تهیه برنامه‌هایی برای رسیدگی به بحران‌های اقتصادی و سلامت که انتظار او را به هنگام رسیدن به ریاست جمهوری در ۲۰ ژانویه می‌کشند، است.

کیت بدینگفیلد، معاون مدیر کمپین بایدن گفت، او از روز دوشنبه یک تیم ضربت مرتبط با کروناویروس تحت رهبری ویوک مورتی، جراح سابق و دیوید کسلر، کمیسیونر سابق سازمان غذا و داروی آمریکا را تشکیل می‌دهد.

بدینگفیلد عنوان کرد، بایدن “حکمی را برای متحد کردن کشور و پایین آوردن التهاب، کنار گذاشتن لفاظی‌های تند کمپین و رفتن به سراغ کار سخت مدیریت در پیش می‌گیرد”.

بایدن و مشاورانش همچنین امور مربوط به انتخاب مقامها برای خدمت کردن در دولتش را ادامه خواهند داد.

به گفته چند مقام فعلی و سابق اطلاعاتی، دو مقام اطلاعاتی ارشد سابق به نامهای مایکل مورل و آوریل هاینس، به عنوان نامزدهای خدمت به عنوان مدیر اطلاعات ملی و یا مدیریت سازمان سیا در دولت بایدن مطرح شده‌اند.”برنامه‌ریزی بایدن برای کاخ سفید همزمان با برنامه‌های ترامپ برای تجمعات اعتراضی

مشاوران بایدن همچنین به خبرنگاران گفتند، اگر جمهوریخواهان همچنان کنترل سنا را در اختیار داشته باشند، بایدن ممکن است مجبور به انتصاب مقامهای میانه‌رو تری در کابینه که مایل به کسب تایید در مجلس باشند، شود.

  • منبع خبر : ایسنا