برگزاری جشن امضای چهار رمان از مجموعه «رمان ژانر»
برگزاری جشن امضای چهار رمان از مجموعه «رمان ژانر»

جشن امضای چهار رمان از مجموعه «رمان ژانر» برگزار می‌شود.  جشن امضای رمان‌های «مرداد دیوانه» نوشته محمدحسن شهسواری در ژانر تریلر جنایی، «جمجمه جوان» نوشته لیلا زارع در ژانر معمایی، «خاک آدم‌پوش» نوشته ضحی کاظمی در ژانر فانتزی حماسی و «کاج‌ها وارونه‌اند» نوشته سامان نورایی در ژانر تریلر روانشناسانه از مجموعه «رمان ژانر» منتشرشده در […]

رمان

جشن امضای چهار رمان از مجموعه «رمان ژانر» برگزار می‌شود.

 جشن امضای رمان‌های «مرداد دیوانه» نوشته محمدحسن شهسواری در ژانر تریلر جنایی، «جمجمه جوان» نوشته لیلا زارع در ژانر معمایی، «خاک آدم‌پوش» نوشته ضحی کاظمی در ژانر فانتزی حماسی و «کاج‌ها وارونه‌اند» نوشته سامان نورایی در ژانر تریلر روانشناسانه از مجموعه «رمان ژانر» منتشرشده در نشر هیلا با دبیری محمدحسن شهسواری، روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شهر کتاب دانشگاه برگزار می‌شود. شهر کتاب دانشگاه در خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش بزرگمهر قرار داد.

رمان «مرداد دیوانه» نوشته محمدحسن شهسواری در ژانر تریلر جنایی، در ۳۰۳ صفحه ‌با شمارگان ۹۹۰ نسخه و قیمت ۱۸هزار تومان عرضه شده است.
در معرفی مجموعه «رمان ژانر» عنوان شده است: هیچ‌ نویسنده‌ای به اندازه ژانرنویس با شهرزاد دیوانه احساس همذات‌پنداری نمی‌کند. ژانرنویس مخاطب را بر سریر پادشاهی می‌نشاند و هدفی جز تسخیر عمیق و تمام قلب و ذهن او ندارد؛ همچون شهرزاد، که اگر هر شب نمی‌توانست پادشاه را پای نقل خود نگه دارد، هستی خود را از دست می‌داد. هدف مجموعه رمان ژانر نشر هیلا احترام به احساس، شعور و سلیقه فرهیخته نسل جدید مخاطبان ایرانی است.
همچنین در نوشته پشت جلد کتاب «مرداد دیوانه» می‌خوانیم: محمدحسن شهسواری در «مرداد دیوانه» سعی کرده است از همه ظرفیت‌های ژانر تریلر جنایی، همچون پیچ‌های ناگهانی در داستان، تنش و تعلیق، افزودن به ریتم اتفاق‌ها، رازگشایی گذشته شخصیت‌هایی زخم‌خورده و تنها، دیالوگ‌های زهردار، تأکید بر زوایای پنهان شهر و زن شهرآشوب، برای جذاب کردن رمانش استفاده کند. در «مرداد دیوانه» مردی برای گرفتن انتقام، می‌خواهد شهر را به هم بریزد.

همچنین«خاک آدم‌پوش» نوشته ضحی کاظمی در ۲۷۸ صفحه، با شمارگان ۹۹۰ نسخه و قیمت ۱۷ هزار تومان منتشر شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: ضحی کاظمی در رمان فانتزی «خاک آدم‌پوش» شما را همراه با قهرمانانش به سه‌هزار سال قبل و حکومت عیلامیان می‌برد تا به مفهوم نامیرایی که هیچ‌گاه دست از سر بشر برنخواهد داشت، بپردازد. او با تحقیقات گسترده، در جذاب کردن فضای نیمه‌تاریخی نیمه‌فانتزی اثرش موفق عمل کرده است.

دیگر کتاب تازه منتشرشده از مجموعه «رمان ژانر»، رمان «جمجمه جوان» نوشته لاله زارع در ۱۳۵ صفحه با شمارگان ۹۹۰ نسخه و قیمت ۹هزار تومان است.
در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: لاله زارع در رمان جنایی معمایی«جمجمه جوان» یک سروان نیروی انتظامی به نام روزبه افشار را قهرمان خود قرار داده است که با پرونده قتلی روبه‌رو می‌شود. او در رمان‌های بعدی‌اش، با این امید که یک پلیس جذاب ایرانی به ادبیات ما بیفزاید، به سایر پرونده‌های این پلیس ساکت و تنها خواهد پرداخت. «جمجمه جوان» این نوید را می‌دهد.

رمان «کاج‌ها وارونه‌اند»  نوشته سامان نورایی نیز در ۳۰۳ صفحه با شمارگان ۹۹۰ نسخه و قیمت ۱۸هزار تومان عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: سامان نورایی در رمان تریلر روان‌شناسانه «کاج‌ها وارونه‌اند» شما را به انگلستان درگیر جنگ‌ جهانی دوم می‌برد. قتلی صورت گرفته و جوانی ایرانی که در پی مأموریتی فرهنگی است، درگیر ماجرا می‌شود. نویسنده به خوبی توانسته‌ است از امکانات ژانر گوتیک نیز در رمان خود استفاده کند و سایه گناه‌آلود گذشته قهرمانان را تا امروز رمان بیفکند.