برگزاری ویژه‌برنامه اربعین حسینی
برگزاری ویژه‌برنامه اربعین حسینی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری ویژه‌برنامه اربعین حسینی در یک هزار و ۱۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور در روز پنجشنبه خبر داد. حجت‌الاسلام احمد شرفخانی درباره برگزاری ویژه‌برنامه روز اربعین حسینی در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور اظهار کرد: ویژه‌برنامه اربعین حسینی قبل از اذان ظهر […]

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری ویژه‌برنامه اربعین حسینی در یک هزار و ۱۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور در روز پنجشنبه خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی درباره برگزاری ویژه‌برنامه روز اربعین حسینی در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور اظهار کرد: ویژه‌برنامه اربعین حسینی قبل از اذان ظهر پنجشنبه در ۱۱۳۰ بقعه متبرکه کشور برگزار می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور گفت: مراسم رحلت پیامبراکرم (ص) و امام حسن (ع)، تجمع لبیک یا رسول‌الله (ص) و مراسم شهادت امام رضا (ع) در روزهای آخر ماه صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اوقاف در بقاع متبرکه کشور در ماه صفر همایش منشور عزت بود که همزمان با ورود کاروان اسراء به شهر شام و خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در دوم ماه صفر در ۴۰۷ امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور برگزار شد.