برگزاری پیاده روی با حضور شهروندان در روز جمعه
برگزاری پیاده روی با حضور شهروندان در روز جمعه

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، از برگزاری پیاده روی ۱۰ هزار نفری با حضور شهروندان در روز جمعه خبر داد. محمد رضایی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در پایتخت اظهار کرد: شهرداری تهران طی سال های گذشته با توجه به اهمیت ورزش همگانی و تاثیر آن بر روان شهروندان و همچنین نشاط جامعه […]

پیاده روی

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، از برگزاری پیاده روی ۱۰ هزار نفری با حضور شهروندان در روز جمعه خبر داد.

محمد رضایی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در پایتخت اظهار کرد: شهرداری تهران طی سال های گذشته با توجه به اهمیت ورزش همگانی و تاثیر آن بر روان شهروندان و همچنین نشاط جامعه تلاش کرد تا با فراهم سازی زیرساخت های مناسب همچون راه اندازی و تجهیز مجموعه های ورزشی، نصب وسایل ورزشی در بوستان ها و ایجاد امکان برای حضور اقشار محروم جامعه در محیط های ورزشی، انجام فعالیت های ورزشی را در خانواده های ایرانی نهادینه کند.

وی گفت: بنا بر همین اصل، مدیریت شهری همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش در نظر دارد روز جمعه با برگزاری پیاده روی ۱۰ هزار نفری در مسیر کوه بی بی شهبانو واقع در منطقه ۲۰ امکان حضور گسترده شهروندان را فراهم آورد.

به گفته رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران شهروندان از ساعت ۸ روز جمعه می توانند در مراسم پیاده روی که به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود، شرکت کنند.