بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در اراک
بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در اراک
بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در اراک با حضور ‌فرمانده کل سپاه افتتاح شد.

بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در اراک با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، دقایقی پیش با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه که صبح امروز به منظور شرکت و سخنرانی  در کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به این استان سفر کرده پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان ورزش (آزادگان اراک) به بهره‌برداری رسید.

بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور در اراک با حضور ‌فرمانده کل سپاه افتتاح شد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادگان اراک به عنوان بزرگترین پروژه غرب کشور امروز با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم انبیا (ص) به بهره برداری رسید.

این پروژه تقاطع غیرهمسطح به عنوان بزرگترین پروژه غرب کشور و مهم ترین پروژه مدیریت شهری اراک با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار که از سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز شد، به همت قرارگاه سازندگی خاتم انبیا (ص) احداث شد.

به گزارش تسنیم، کنگره ملی شهدای استان مرکزی تا ساعتی دیگر با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان کشوری و لشکری و استانی استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک آغاز و برگزار می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شد عملیات اجرایی توزیع ۶۲۰ سری جهیزیه با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران نیز امروز و همزمان با سفر سرلشکر سلامی به استان مرکزی برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : تسنیم