بسیج امروز به رکنی بسیار قدرتمند تبدیل شده
بسیج امروز به رکنی بسیار قدرتمند تبدیل شده
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج امروز به رکنی بسیار قدرتمند تبدیل شده که موجبات خشم دشمنان ملت ایران را فراهم آورده است.

بسیج امروز به رکنی بسیار قدرتمند تبدیل شده

مولوی سلامی: بسیجیان در هر عرصه که کار بر زمین مانده ورود پیدا می‌کنند و میدان‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج امروز به رکنی بسیار قدرتمند تبدیل شده که موجبات خشم دشمنان ملت ایران را فراهم آورده است.

مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نیروی مردمی بسیج را مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و اسلام بنیان‌گذاری کردند تا حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج به دلیل آنکه برخواسته از بطن ملت همیشه بیدار و بصیر ایران است، در قلوب این مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و روز به روز بر ابعاد فعالیت و حضورش در عرصه‌های مختلف افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز شاهدیم بسیجیان در هر عرصه‌ای که کار بر زمین مانده ورود پیدا می‌کنند و پس از مدتی میدان‌دار می‌شوند. امروز نیز بحث اشتغال و رونق تولید و کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است باید با ورود جدی بسیجیان محقق شود.

مولوی سلامی : همه ما وظیفه داریم در راستای تقویت این مجموعه ارزشمند تلاش کنیم و جهت کمک به حل مشکلات کشور فرهنگ و تفکر بسیجی را نشر دهیم.