بعد از خرداد ماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود
بعد از خرداد ماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود
رییس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: بعد از خردادماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود و تمام تلاش ما این است تا پایان ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد رییس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: بعد از خردادماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود و تمام تلاش ما این است تا پایان ساعت کاری روز شنبه دهم خردادماه لیست کامل را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارائه دهیم.”بعد از خرداد ماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود”

علیرضا صالح در نشست خبری راهبری آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه مشمولان سهام عدالت در چه تاریخی می‌توانند نسبت به فروش خود در بورس اقدام کنند اظهار داشت: تا تاریخ هشتم خردادماه لیست مدیریت سهام عدالت با دو روش مستقیم و غیرمستقیم تعیین می‌شود.

وی افزود: هشتم خردادماه روز پنجشنبه است و تمام تلاش ما این است تا پایان ساعت کاری روز شنبه دهم خردادماه لیست کامل را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارائه دهیم.

رییس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: از این تاریخ به بعد درباره سایر امور مانند امکان فروش سهام، شورای عالی بورس تصمیم‌گیری می‌کند و زمان بندی‌ها مشخص خواهد شد.”بعد از خرداد ماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود”

وی ادامه داد: البته تاکید رهبری و ریاست جمهوری این است که هر چه سریع‌تر این اقدامات انجام شود و افراد بتوانند با سرعت نسبت به سهام عدالت خود تصمیم بگیرند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:  ۴۹ شرکت در سبد سهام عدالت قرار دارند که از این تعداد ٣٦ شرکت جزو شرکت های بورسی و ١٣ شرکت دیگر غیر بورسی هستند.ارزش کنونی ۳۶ شرکت بورسی که در پرتفوی سهام عدالت وجود دارند حدود ۴۹۰ هزار میلیارد تومان است که با توجه به این رقم آزادسازی سهام عدالت را می توان فرصتی بی نظیر پیش روی بازارسرمایه دانست.

حسن قالیباف امروز (شنبه) ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در جمع خبرنگاران گفت: افتخار بزرگی برای بازار سرمایه  است که آزادسازی سهام عدالت بعد از ۱۴ سال از طریق این بازار انجام می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از ۵۰ میلیون نفر مشمول سهام عدالت حدود ۳۵ میلیون کد صادر شده، گفت: سهامداران لازم است با حقوق خود در خصوص سهام عدالت آشنایی کامل داشته باشند و بعد از پیگیری های لازم اقدام به تعیین روش مدیریت خود بر این سهام اقدام کنند.

  • منبع خبر : ایران جیب