بلیت سینما ها در روز ملی سینما نیم‌بها می‌شود
بلیت سینما ها در روز ملی سینما نیم‌بها می‌شود
مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد که به مناسبت روز ملی سینما برابر با ۲۱ شهریورماه بلیت سینماها نیم بها می‌شود.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز ۱۶ شهریورماه شورا گفت: در جلسه امروز شورا مقرر شد در روز ملی سینما برابر با جمعه ۲۱ شهریورماه بلیت سینماهای سراسر کشور نیم بها شود. همچنین قرار است از نوزدهم شهریورماه «کاکا» به کارگردانی علی سراهنگ و «بی حسی موضعی» ساخته حسین مهکام روی پرده‌ها بیاید.

شایسته عنوان کرد: در جلسه امروز تصمیم گرفتیم فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی و «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده از ۲۶ شهریورماه اکران شود.” بلیت سینما ها در روز ملی سینما نیم‌بها می‌شود”

وی در پایان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت اکران می‌شود.

به نقل از کولیدر، فیلمی که سال ۱۹۸۳ با بازی جورج کلونی، لورا درن و چارلی شین ساخته شده بود و هرگز اکران نشد حالا قرار است به نمایش درآید.

این فیلم ترسناک که فیلم دوم گریزلی است، قرار است امسال و نزدیک به ۴۰ سال پس از ساخته شدنش دیده شود.

قرار است این فیلم پس از تدوین جدید پاییز در پلتفرم‌های آنلاین و سینماهای درایو-این نمایش داده شود.

«گریزلی ۲» که با عنوان «گریزلی ۲: انتقام» ساخته شده در ادامه فیلم اصلی و ترسناک‌تر از آن و تقلیدی از «آرواره‌ها» است. این فیلم درباره یک قاتل طبیعی یعنی یک خرس است که هر کسی را که سرراهش ببیند می‌کشد. این پس از آن است که یک شکارچی توله او را کشت.

این فیلم از بازیگران تازه‌کار و جوانی بهره گرفته بود که حالا هر کدامشان برای خودشان شناخته شده هستند. علاوه بر جورج کلونی و لورا درن که به تازگی اسکار گرفته، چارلی شین، لوییز فلچر برنده اسکار، دبورا رافین، دیک آنتونی ویلیامز و جان ریس-دیویس دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلمبرداری این فیلم سال ۱۹۸۳ در مجارستان شروع شد ولی عوامل مختلفی موجب کامل نشدن آن شد که دزیده شدن پول تهیه کننده از جمله آنها بود.

  • منبع خبر : مهر