بن سلمان: ثبات عراق بخش جدایی‌ناپذیر از ثبات منطقه است
بن سلمان: ثبات عراق بخش جدایی‌ناپذیر از ثبات منطقه است
رئیس پارلمان عراق و ولیعهد عربستان به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از سومریه نیوز، دفتر محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، الحلبوسی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تماس تلفنی برقرار کرد و در جریان این تماس جویای احوال سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی شد که در این اواخر تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

وی در جریان این گفت‌وگوی تلفنی برای ملک سلمان، آرزوی شفای عاجل و سلامتی و بهبودی کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، دو طرف در جریان این گفت‌وگوی تلفنی در خصوص تقویت روابط دوجانبه و توسعه چشم‌اندازهای همکاری میان عراق و عربستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

الحلبوسی در این تماس تلفنی، تاکید کرد که عراق خواهان افزایش همکاری میان دو کشور است.

در همین راستا، ولیعهد عربستان بر حمایت از عراق و ملت آن در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد.

ولیعهد سعودی خاطرنشان کرد، ثبات عراق بخش جدایی‌ناپذیر ثبات منطقه است.

پیشتر خبرگزاری رسمی دولت عربستان از عمل جراحی موفق برای برداشتن کیسه صفرا پادشاه سعودی در بیمارستان تخصصی شاه فیصل خبر داد.

به گزارش این خبرگزاری، ملک سلمان ۸۴ ساله برای گذراندن دوران پس از عمل مدتی در بیمارستان خواهد ماند.

به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در این پیام تصویری بر لزوم پیروزی در جنگ با ویروس کرونا تاکید کرد.

وی در این پیام که از طریق رسانه های لبنانی منتشر شد تاکید کرد مردم فقط از طریق پایبندی به تدابیر بهداشتی که بسیار آسان است قادرند در این جنگ پیروز شوند.”بن سلمان: ثبات عراق بخش جدایی‌ناپذیر از ثبات منطقه است”

نصرالله تاکید کرد اگر ملزم به تغییر برخی از عادات و رعایت مسایل بهداشتی و پروتکلهای مربوطه شویم، قطعا پیروز خواهیم شد، اما اگر اهمال کنیم، خدای ناکرده جامعه ما با یک فاجعه بزرگ مواجه خواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان در این پیام تصویری در حالی که خود ماسک بر صورت دارد، تاکید کرد: با صبر، مقامت، تحمل، اطمینان به خداوند، توکل و دعا و توسل و الزام به تدابیر بهداشتی میتوان در این جنگ پیروز شد.

  • منبع خبر : ایسنا