بهبودی ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران
بهبودی ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-۱۹ در کشور اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد دکترکیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز (۲۷ فروردین )۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۱۲بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.”بهبودی ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران”

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

جهانپور با بیان اینکه در مجموع متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته‌اند و دیگر در بین ما نیستند، در مورد روندصعودی بهبودیافتگان این بیماری نیز گفت: تاکنون ۴۹هزار و ۹۳۳  نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی افزود:  ۳۶۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

“بهبودی ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران”

جهانپور با بیان اینکه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است گفت: تا کنون ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند .

«مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بیماری» (CDC) روش‌های بهداشتی صحیح زبر را توصیه می‌کنند: ازجمله شستشوی مکرر دست، مصرف مایعات، سرفه کردن در قسمت داخلی آرنج یا دستمال کاغذی و ماندن در خانه در صورت احساس بیماری. به‌علاوه، توصیه می‌کنیم که حتی وقتی بیمار نیستید در خانه بمانید، مگر اینکه واقعاً لازم باشد بیرون بروید، و حفظ فاصله در جوامع را رعایت کنید (حداقل شش فوت از دیگران فاصله بگیرید).

  • منبع خبر : ایسنا