جایزه بهترین بازیگر مرد به رضا بهبودی برای فیلم «شنل» اعطا شد
جایزه بهترین بازیگر مرد به رضا بهبودی برای فیلم «شنل» اعطا شد

هفدهمین جشنواره فیلم تیبورن (از ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت برابر با ۲۰ تا ۲۷ آوریل)، در کالیفرنیا برگزار شد و جایزه بهترین بازیگر مرد به رضا بهبودی برای فیلم «شنل» اعطا شد. در این جشنواره فیلم‌های ایرانی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی، «حد» ساخته جواد دارایی، «مانیکور» آرمان فیاض، «تالسا» پرویز شجاعی […]

هفدهمین جشنواره فیلم تیبورن (از ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت برابر با ۲۰ تا ۲۷ آوریل)، در کالیفرنیا برگزار شد و جایزه بهترین بازیگر مرد به رضا بهبودی برای فیلم «شنل» اعطا شد.

در این جشنواره فیلم‌های ایرانی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی، «حد» ساخته جواد دارایی، «مانیکور» آرمان فیاض، «تالسا» پرویز شجاعی و «زونا» به کارگردانی طوفان نهام قدرتی نیز نمایش داده شدند.گفتنی است؛ «شَنِل» فیلمی به کارگردانی حسین کندری، نویسندگی حمیدرضا بابابیگی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری است.

این فیلم سینمایی روایتگر داستان زندگی زن مهاجر افغانستانی است که با دخترش در ایران زندگی آرامی دارد. دخترش شناسنامه ندارد. زن افغان با مردی ایرانی ازدواج کرده که بعداً می‌فهمد با شناسنامه کارگرش او را عقد کرده است. شوهرش در تصادف کشته می‌شود و ….

باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی‌نیا، آیسان حداد، رضا احمدی، مسعود فروتن، فهیمه رحیم‌نیا و بابک انصاری در «شنل» ایفای نقش کرده‌اند.