بهره برداری ۱۹ پروژه بندری با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان
بهره برداری ۱۹ پروژه بندری با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۹ پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.  طرح‌های افتتاح شده امروز شامل بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، بهره‌برداری از پایانه لجستیک کالا  کانتینر، ابلاغ قرارداد اپراتورهای ترمینال یک کانتینری بندر شهید […]

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۹ پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

 طرح‌های افتتاح شده امروز شامل بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، بهره‌برداری از پایانه لجستیک کالا  کانتینر، ابلاغ قرارداد اپراتورهای ترمینال یک کانتینری بندر شهید رجایی و بهره‌برداری از مرحله اول فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی است.

همچنین در مجتمع بندری شهید رجایی پروژه‌های نوسازی خطوط ۷ ریل راه‌آهن، روسازی مسیر دسترسی به سایت‌های VTS قشم، دیوار پیرامونی اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر،‌ طرح جامع اطفا حریق،‌اجری تاسیسات مکانیکی و برقی اراضی شرقی و شمال شرقی به بهره‌برداری رسید.

دو فروند رمپ فلزی شناور باری و مسافری بندرگاه جاسک، رمپ فلزی چند منظوره بندرگاه هرمز، اسکله شناور بندر تیاب و خارج‌سازی مغروقه دهانه ورودی بندر بهمن جزیره قشم از دیگر پروژه‌های بود که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌داری رسید.

همچنین در بنادر شرق استان هرمزگان نیز لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه بین المللی خلیج‌فارس از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز بود.

در مجموع برای ۱۹ پروژه بندری و دریایی استان هرمزگان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.