جهانگیری:بهسازی مسیر ایلام تا مهران از اولویت‌های مهم دولت است
جهانگیری:بهسازی مسیر ایلام تا مهران از اولویت‌های مهم دولت است

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان ایلام با توجه به شرایط استراتژیک و فیزیکی از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه نفت‌و گاز برخوردار است و دولت به توسعه استان نگاه ویژه‌ای دارد. اسحاق جهانگیری در آغاز سفر یک‌روزه خود در فرودگاه ایلام، با بیان اینکه استان ایلام با توجه به شرایط استراتژیک و فیزیکی از […]

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان ایلام با توجه به شرایط استراتژیک و فیزیکی از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه نفت‌و گاز برخوردار است و دولت به توسعه استان نگاه ویژه‌ای دارد.

اسحاق جهانگیری در آغاز سفر یک‌روزه خود در فرودگاه ایلام، با بیان اینکه استان ایلام با توجه به شرایط استراتژیک و فیزیکی از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه نفت‌و گاز برخوردار است، اظهار کرد: دولت به توسعه‌ی صنعتی استان ایلام نگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به میزبانی ایلام از زائران اربعین و استقبال عاشقان و زائران عتبات از مرز مهران ، گفت: بهسازی مسیر ایلام تا مهران از اولویت‌های مهم دولت است .

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آب و برق  ۳۷  هزار هکتار از اراضی کشاورزی در دهلران امروز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی از برنامه های دولت بود که امروز افتتاح می‌شود .

جهانگیری در این سفر یک روزه خط انتقال پمپاژ آب و تامین برق طرح ۳۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان دهلران را افتتاح خواهد کرد و از بزرگراه ایلام و مهران بازدید می‌کند.

در این سفر بیمارستان تخصصی کوثر نیز افتتاح خواهد شد.