به انتقاد استقلالی‌ها احترام می گذاریم
به انتقاد استقلالی‌ها احترام می گذاریم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن بیان اهداف کوتاه مدت این باشگاه گفت: به اعتراض استقلالی‌ها به داوری احترام می گذاریم اما فکر می کنم همه چیز خیلی شفاف است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد ایوب بهتاج در خصوص پیروزی تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال تهران و نزدیک شدن این تیم به صدر جدول و همچنین بیانیه های اخیر باشگاه ها علیه داوری صحبت کرد که مشروح این گفتگو در ادامه می آید:

بازی با استقلال فنی بود که به حقمان رسیدیم
بهتاج درباره پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی تبریز با گل اشکان دژاگه مقابل استقلال تهران گفت: فکر می کنم دیداری فنی و کاملا تماشاگرپسند از سوی دو تیم بخصوص در نیمه دوم انجام شد. برای ما مهم بود که بتوانیم با پیروزی مقابل استقلال تهران یک گام دیگر به هدفمان و رسیدن به صدر جدول نزدیک شویم. فکر می کنم حقمان برد بود و توانستیم روی هوش و ذکاوت بازیکنان با تدبیر مناسبی که کادرفنی در نظر گرفته بود به این مهم برسیم.

دلیلی نداشت اشکان اخراج شود
وی درباره اعتراضات دنباله دار باشگاه استقلال مبنی بر عدم اخراج اشکان دژاگه توسط داور بازی تصریح کرد: او کاری خارج از قاعده نکرد. هرکس به طریقی که فضای سالم ورزش اجازه می دهد می تواند شادی پس از گل داشته باشد. اشکان سمت هواداران تیم رفت و با آنها شادی کرد. همانطور که کارشناسان گفتند دلیلی بر اخراجش وجود نداشت.

به اعتراض استقلالی ها احترام حرفه ای می گذاریم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: هر آنچه باشگاه استقلال تهران درباره داوری به هوادارانش می گوید را قابل احترام می دانیم اما برای مجموعه باشگاه تراکتورسازی تصمیمات داور بازی و در ادامه آن کارشناسان مربوطه مهم است. هفته گذشته ما به داوری بازی با سپیدرود اعتراض داشتیم. این اعتراض هم مورد تایید کارشناسان قرار گرفت. بیشتر از این هم نمی خواهیم وارد بازی هایی شویم که توهین به جامعه داوری محسوب شود.

شرمنده هواداران تراکتورسازی شدیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره سختی مسیر حضور هواداران برای ورود به ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: واقعا شرمنده آنها شدیم. عاشقانی که تا ورزشگاه آمدند اما جایی روی سکوها نمانده بود تا به تماشای بازی بنشینند. بیش از ۳۰ هزار نفر مجبور شدند به خانه هایشان بازگردند.

آمده ام در فضای فوتبال به تراکتور کمک کنم
وی که در کارنامه مدیریتی خود حضور در رشته هایی نظیر کشتی و وزنه برداری را دارد درباره حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: آقای زنوزی نسبت به بنده لطف داشته و دارد. ایشان مالک باشگاه است. نباید کاری کنیم که بخش خصوصی از حضور در این چرخه پرخطر لطمه ببیند. مجموعه ای که در باشگاه تراکتور فعالیت می کند واقعا دلسوز است. قبل از این هم با من برای حضور در این پست صحبت شده بود اما تصمیم گرفتم در این مقطع وارد مجموعه شوم تا کمک کنم.

هدفمان سه ماه لذت بردن برای رسیدن به قهرمانی است
بهتاج درباره اهداف این تیم در رقابت های لیگ برتر نیز اشاره کرد و گفت: سه ماه تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده است. می خواهیم بازی به بازی در کنار هوادارانمان لذت ببریم تا به قهرمانی برسیم.

  • منبع خبر : مهر