به تیم ملی فوتبال ایران تبریک می‌گویم
به تیم ملی فوتبال ایران تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر نمایشی که در جام جهانی داشت تبریک می گویم.  اسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) استقلال تهران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال […]

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر نمایشی که در جام جهانی داشت تبریک می گویم.

 اسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) استقلال تهران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال گفت: اول ازهمه به تیم ملی ایران تبریک می گویم که بازی های هیجان انگیزی در جام جهانی انجام دادند.

سرمربی السد قطر اظهار داشت: شش هفته بیشتر برای بازی فردا زمان نداشتیم. نیامدیم تا اینجا ببازیم و برای بردن می آییم.

وی درباره جو ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اتمسفر آزادی همیشه برای ما جذاب است و می دانیم چقدر بازی کردن در اینجا می تواند متفاوت باشد.

فریرا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار قطری که در بازی با الریان در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی کسب نکردید تصریح کرد: نمی توان گفت فردا چند گل می زنیم یا می خوریم. فصل را خیلی خوب شروع کردیم. اما در بازی آخر کمی جو متفاوت بود. حالا برای بازی در آسیا آماده ایم. در قطر استادیوم ها کوچک هستند و اینجا آمده ایم تا از جو ورزشگاه آزادی لذت ببریم. بازی در آسیا متفاوت تر از لیگ ستارگان قطر است.

سرمربی السد قطر در ادامه این نشست درباره تغییرات السد و استقلال نسبت به بازی قبلی که مقابل یکدیگر بازی کردند تصریح کرد: تمام آدمها در طول زمان تغییر می کنند. استقلال هم تغییرات زیادی شبیه به ما داشته است. اما باید از این موضوعات بگذریم و به فکر این باشیم که در حال حاضر چه تغییراتی وجود دارد و با توجه به آنها آماده بازی کردن شویم.

وی در پایان افزود: پنج هفته برای آماده کردن تیم کافی نیست. با اینکه استقلال تهران کاملا عوض شده است اما باید بدانیم تمام تیم های دنیا در ابتدای فصل فرصت کمی برای آماده سازی دارند. بازی خوبی را در اتمسفر جذاب آزادی پیش بینی می کنم.

عبدالکریم حسن بازیکن تیم فوتبال السد قطر نیز که در این نشست خبری همراه با اسوالدو فریرار حضور داشت اظهار داشت: مربی همه چیز را درباره این بازی گفت. بازی با استقلال برای ما خیلی جدی و مهم است.

عبدالکریم حسن درباره ترکیب احتمالی السد در بازی فردا اظهار داشت: هیچ نوع فشاری از طرف تیم خودمان حس نمی کنیم. بازیکنان خیلی خوب و بین المللی داریم. اما باور داریم ما ۱۱ بازیکن داریم و حریف هم ۱۱ بازیکن. پس باید بجنگیم و به هدفمان برسیم.