بواتنگ: می‌خواهم در ال‌‌کلاسیکوی بعدی و در سانتیاگوبرنابئو گل بزنم
بواتنگ: می‌خواهم در ال‌‌کلاسیکوی بعدی و در سانتیاگوبرنابئو گل بزنم

بازیکن جدید تیم فوتبال بارسلونا از لحظه‌شماری برای بازی در ال‌کلاسیکو و گلزنی به رقیب دیرینه تیمش سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) از به صورت رسمی از جذب کوین پرینس بواتنگ، بازیکن غنایی تیم فوتبال ساسولو خبر داد. بازیکن ۳۱ ساله پیشین میلان، در بارسلونا جای خالی منیر الحدادی را […]

بازیکن جدید تیم فوتبال بارسلونا از لحظه‌شماری برای بازی در ال‌کلاسیکو و گلزنی به رقیب دیرینه تیمش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) از به صورت رسمی از جذب کوین پرینس بواتنگ، بازیکن غنایی تیم فوتبال ساسولو خبر داد.

بازیکن ۳۱ ساله پیشین میلان، در بارسلونا جای خالی منیر الحدادی را پر می‌کند که اخیراً راهی سویا شد. او قرار است نقش ذخیره لوئیس سوارس را بازی کند تا دست ارنستو والورده، سرمربی کاتالان‌ها برای استفاده از سیستم چرخشی و استراحت دادن به مهره‌های ترکیب اصلی تیمش باز شود.

بواتنگ که پیش از این با تیم لاس‌پالماس سابقه بازی در لالیگا را دارد، پس از قطعی شدن انتقالش به نوکمپ به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بارسلونا من دارم می‌آیم و ساسولو ناراحتم که ترکت می‌کنم اما این فرصتی فوق‌العاده است. از من درباره رئال مادرید سؤال نپرسید، من فقط می‌خواهم روی بارسلونا تمرکز کنم و امیدوارم که در ال‌کلاسیکوی بعدی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گلزنی کنم.

بواتنگ افزود: من بسیار خوشحالم. برای بازی کردن در ترکیب بارسلونا لحظه‌شماری می‌کنم. برای تمام پسر بچه‌ها، بازی در تیمی مانند بارسلونا یک رؤیا است و به همین دلیل افتخار می‌کنم که این فرصت را به دست آورده ام. می‌خواهم با تمام توانم به بارسلونا کمک کنم.

انتقال بواتنگ به بارسلونا به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری است اما آبی‌و‌اناری‌ها این گزینه را خواهند داشت که در پایان فصل با پرداخت ۸ میلیون یورو او را به صورت قطعی از ساسولو جذب کنند.