بوفون: به یک شرط ممکن است در پایان فصل جایم را به شزنی ندهم!
بوفون: به یک شرط ممکن است در پایان فصل جایم را به شزنی ندهم!

سنگربان یوونتوس از تصمیم خود برای آویزان کردن دستکش‌هایش در پایان فصل خبر داد و البته گفت در یک صورت ممکن است این اتفاق رخ ندهد. جان لوئیجی بوفون فصل جاری را آخرین فصل دوران بازیگری‌اش می‌داند مگر آنکه موفق به کسب یک دستاورد بزرگ شود. بوفون ۴۰ ساله که پیش از این گفته بود […]

سنگربان یوونتوس از تصمیم خود برای آویزان کردن دستکش‌هایش در پایان فصل خبر داد و البته گفت در یک صورت ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

جان لوئیجی بوفون فصل جاری را آخرین فصل دوران بازیگری‌اش می‌داند مگر آنکه موفق به کسب یک دستاورد بزرگ شود.

بوفون ۴۰ ساله که پیش از این گفته بود بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (البته در صورت صعود ایتالیا به این رقابت‌ها) بازنشسته می شود، به شبکه اسکای گفت: احتمال اینکه تصمیمم عوض شود بسیار کم است چون من مطمئنم تصمیمی که گرفته‌ام، درست است. از همه مهمتر اینکه من به هیچ عنوان نگران آینده‌ و زندگی‌ بعد از بازنشستگی نیستم و می‌دانم که بالاخره باید با آن روبه رو شوم و این کار را هم با اشتیاق انجام خواهد داد، ضمن اینکه انگیزه دارم و کنجکاوم بدانم که زندگی‌ام بعد از بازنشستگی چگونه خواهد بود و می‌خواهم خودم را محک بزنم. از این رو من نمی‌خواهم چیزی را تغییر دهم تا یکی دو سال دیگر بازی کنم. فکر نمی‌کنم که بتوانم به آنچه تا کنون انجام داده‌ام چیزی اضافه یا از آن کم کنم.

بوفون ادامه داد: تنها کاری که من می‌توانم انجام دهم، قهرمانی در لیگ قهرمانان است و آن وقت می‌توانم بگویم که «خب، حالا بیایید برای بردن جام باشگاه‌های جهان هم تلاش کنیم». در آن صورت شاید شزنی یک بازی و من هم یک بازی دیگر انجام دهم. نمی‌دانم. به هر حال من فکر می‌کنم که با داشتن جانشینی مانند او، کاملاً طبیعی باشد که من سال آینده کنار بکشم.