بیانیه وزیران خارجه جی هفت در خصوص «خاشقجی»
بیانیه وزیران خارجه جی هفت در خصوص «خاشقجی»

وزیران خارجه کشورهای عضو جی هفت با صدور بیانیه ای مشترک در خصوص ناپدید شدن «جمال خاشقجی»، تعهد خود را به حمایت از آزادی بیان اعلام کردند. وزیران خارجه کشورهای عضو جی هفت در بیانیه خود در خصوص ماجرای مفقود شدن جمال خاشقجی اعلام کردند: ما وزیران خارجه کشورهای جی هفت متشکل از کانادا، فرانسه، […]

وزیران خارجه کشورهای عضو جی هفت با صدور بیانیه ای مشترک در خصوص ناپدید شدن «جمال خاشقجی»، تعهد خود را به حمایت از آزادی بیان اعلام کردند.

وزیران خارجه کشورهای عضو جی هفت در بیانیه خود در خصوص ماجرای مفقود شدن جمال خاشقجی اعلام کردند: ما وزیران خارجه کشورهای جی هفت متشکل از کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس، آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا تعهد خود را به دفاع از آزادی بیان و دفاع از رسانه های آزاد اعلام می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بواسطه مفقود شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار مشهور عربستانی نگران هستیم. افرادی که مسول ناپدید شدن وی هستند باید حساب پس بدهند. ما همکاری عربستان و ترکیه را در این رابطه تشویق کرده و منتظر هستیم تا عربستان همانگونه که اعلام کرده تحقیقاتی معتبر و شفاف را در این رابطه انجام دهد.