بیانیه عربستان علیه سپاه در راستای اهداف استکبار است
بیانیه عربستان علیه سپاه در راستای اهداف استکبار است

معاون اجرایی سازمان بسیج گفت: عربستان نوکر، سرسپرده و جیره خوار مزدور استکبار جهانی است و اقدام آنها در انتشار این بیانیه در راستای اهداف استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است. سردار پاشا محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای که در آن سردار قاسم […]

معاون اجرایی سازمان بسیج گفت: عربستان نوکر، سرسپرده و جیره خوار مزدور استکبار جهانی است و اقدام آنها در انتشار این بیانیه در راستای اهداف استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

سردار پاشا محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای که در آن سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست افراد و سازمانهای حامی تروریسم قرار داده است را اقدام تازه ای ندانست و اظهار داشت: عربستان نوکر، سرسپرده و جیره خوار مزدور استکبار جهانی است و اقدام آنها در انتشار این بیانیه در راستای اهداف استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران رکن رکین پاسداری از این نظام الهی است که در مقابله با جبهه استکبار، جبهه مقاومت و بیداری اسلامی را ایجاد کرده است. پس اقدام علیه سپاه در واقع همان تقابل و دشمنی با اصل انقلاب اسلامی است. آنها با روش‌های مختلف در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بدنبال تضعیف نظام اسلامی بودند که به فضل الهی همواره شکست خورده اند.

سردار محمدی با بیان اینکه دشمنان در راستای اهداف خود برای تضعیف نظام گاهی سپاه و یا سردار سلیمانی را هدف توطئه خود قرار می دهند، گفت: سپاه و سردار سلیمانی ذیل جمهوری اسلامی تعریف می شوند و دشمنی و کینه وهابیت تکفیری ها و البته رژیم خبیث و پلید آل سعود با انقلاب اسلامی ایران است. حاکمیت بحرین نیز غلام حلقه به گوش عربستان سعودی است.

وی با بیان اینکه آل خلیفه در کنار آل سعود بدنبال پیاده کردن استراتژی های آمریکا در منطقه اند، افزود: امام خمینی (ره) شاخصی را برای ما مشخص کرده اند. ایشان فرمودند هرگاه آمریکایی ها و دشمنان از ما تعریف کردند باید بدانیم که بیراهه رفته ایم و هرگاه نسبت به ما بغض و کینه داشتند بدانیم که در مسیر درست در حال حرکت هستیم.