جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

  • شناسه : 126843
  • 08 ژوئن 2020 - 16:59
  • 0 دیدگاه

بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس بماند

بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس بماند
بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس بماند
مسوولان باشگاه آنتورپ و سرمربی این تیم موضع متفاوتی نسبت به جذب علیرضا بیرانوند دارند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  به نقل از گازت وان آنتورپن، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس با آنتورپ بلژیک قرارداد بسته است و قرار بود بعد از اتمام فصل جاری لیگ برتر ایران راهی بلژیک شود ولی شیوع ویروس کرونا فعلا باعث شده است هیچ تیمی در فوتبال اروپا از جمله بلژیک به دنبال خریدهای جدید نباشد.  “بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس بماند”

سایت بلژیکی به آخرین شرایط آنتورپ در بازار نقل و انتقالات پرداخت و نوشت: انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند تاکنون در باشگاه بلژیکی باشد اما هم‌چنان در ایران مانده است. ایوان لکو، مربی وی به وب سایت باشگاه گفت که او می‌خواهد بیرانوند فصل را در پرسپولیس به پایان برساند، اما البته این هدف باشگاه نیست. آنتورپ سعی دارد هر چه سریع‌تر این دروازه‌بان را به بلژیک بیاورد. در همین راستا باید منتظر چراغ سبز مسوولان باشگاه باشیم.

در صورت رفتن علیرضا بیرانوند به آنتورپ، بوژیدار رادوشویچ کروات مسوول حراست دروازه پرسپولیس در بازی‌های باقی مانده فصل جاری و جام حذفی و لیگ قهرمانان خواهد بود و باید دید مسوولان باشگاه پرسپولیس با توجه به فشردگی بالای بازی‌های ادامه فصل اجازه رفتن به دروازه‌بان ملی پوش خود می‌دهند یا خیر. “بیرانوند تا آخر فصل در پرسپولیس بماند”

 قرارداد دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با تیم بلژیکی فاش شد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تا ۱۱ تیر در جمع سرخ‌ها حضور دارد و سپس باید به آنتروپ بلژیک برود و آماده بازی برای این تیم در فینال جام حذفی بلژیک شود.

قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی ۳ + ۱ سال است که طبق این بند او باید ۳ سال در این تیم حضور داشته باشد. حضور او در این تیم در سال چهارم به توافق طرفین بستگی دارد.

از لحاظ مالی نیز، قرارداد بیرو با آنتروپ برای سال اول ۹۰۰ هزار دلار است که این رقم در سال دوم به یک میلیون و سپس برای سال آخر به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد.

  • منبع خبر : ایسنا

برچسب ها

مورایس: دربی را بردیم اما صورتم مثل یک بازنده بود! 18 آوریل 2024

مورایس: دربی را بردیم اما صورتم مثل یک بازنده بود!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از برتری در دربی اصفهان گفت: زمانی که زمین را ترک می‌کردم، صورتم مثل یک بازنده بود، اما بازی را نباختم.

یزدانی و زارع در صدر رنکینگ برترین آزادکاران جهان 14 آوریل 2024

یزدانی و زارع در صدر رنکینگ برترین آزادکاران جهان

در رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین زارع در رده نخست اوزان ۷۰ و ۱۲۵ کیلوگرم جای دارند.

مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند/ باور کنید وقت تلف نکردیم 13 آوریل 2024

مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند/ باور کنید وقت تلف نکردیم

سرمربی هوادار پس از پیروزی مقابل گل‌گهر گفت: شرایط فوتبال ایران به گونه‌ای است که همه می‌خواهند امتیاز بگیرند. تیم ما هم مستثنی نیست اما من دنبال این هستم که خوب امتیاز بگیریم. ما همین الان هم این بی‌رحمی را دیده‌ایم. خیلی از بازی‌ها را از دست داده‌ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.