بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند
بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند
نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا روز گذشته (یکشنبه) تعداد ۵۵ هزار و ۴۴۳ خودرو در طرح محدودیت شبانه و تعداد ۶۲۲ خودرو در مناطق نارنجی جریمه و اعمال قانون شدند.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا روز گذشته (یکشنبه) تعداد ۵۵ هزار و ۴۴۳ خودرو در طرح محدودیت شبانه و تعداد ۶۲۲ خودرو در مناطق نارنجی جریمه و اعمال قانون شدند.”بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند

به گزارش روز دوشنبه ایران جیب از پایگاه خبری پلیس، در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، روز گذشته  ۲۵ هزار و ۱۱۹ پیامک به رانندگان بی‌توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد.

همچنین در ارتباط با اجرای این طرح سه هزار و ۴۸۱ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شدند و میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

۲۰ هزار و ۹۶۰ نفر از رانندگان تذکر شفاهی و تعداد ۱۲ هزار و ۱۸ خودرو که پیشتر توقیف شده بودند، عودت داده شد.

همچنین در ارتباط با اجرای این طرح ۱۹ هزار و ۴۶۸ نفر از رانندگان تذکر شفاهی و تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۸ خودرو که پیشتر توقیف شده بودند، عودت داده شد.”بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند”

در راستای اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف، ‌تعداد هشت هزار و ۱۴۳ مورد از اصناف بازدید شد که تعداد سه هزار و ۸۸۵ مورد تذکر و ۱۳۶ مورد پلمب شد.

آمار ابتلا به کرونا در بسیاری از شهرهای کشور با اجرای طرح محدودیت‌های تردد کاهش یافته، این در حالیست که طی چند روز اخیر در ارتباط با منع تردد در شهرهای نارنجی ساعت‌های مختلفی اعلام شده و برای بسیاری از شهروندان این سئوال مطرح می‌شود که منع تردد در چه ساعتی اعمال می شود؟

سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی روز چهارشنبه  در این زمینه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت برای شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود. استان های اصفهان، فارس، مشهد، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کیش و قشم اکنون آبی است و شیب ملایمی به سمت زرد دارند در این صورت چنانچه وضعیت شهرها از آبی به زرد تغییر کند محدودیت های درون و برون شهری در این استان ها اعمال می شود”بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند”

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد:‌ اکنون استان های گیلان، مازندران و گلستان و بخشی از شهرهای سایر استان ها به رنگ نارنجی و زرد هستند اما پلیس راهور همه این استان ها را به عنوان نارنجی تلقی کرده و محدودیت ها اعمال می شود یعنی خودروهای غیر بومی حق ورود به استان های بومی را ندارند.

  • منبع خبر : ایران جیب