تأخیر در آغاز پخش دو سریال محرمی
تأخیر در آغاز پخش دو سریال محرمی
دو سریال محرمی «زمین گرم» و «سرزده» برخلاف اطلاع‌رسانی روز گذشته صداوسیما با یک روز تاخیر روانه آنتن می‌شوند.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد شب گذشته ۱۰ شهریورماه بنا بود پخش اولین سریال محرمی از شبکه سه سیما آغاز شود؛ سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی قرار بود با پایان پخش «عقیق» به آنتن برسد. با این حال قسمت آخر سریال تکراری «عقیق» دوباره پخش شد.” تأخیر در آغاز پخش دو سریال محرمی”

شب گذشته طی زیرنویسی پخش اولین قسمت از سریال به امشب ۱۱ شهریور موکول شد و در آن درباره دلیل پخش نشدن سریال «زمین گرم» اطلاع‌رسانی شده بود که به دلیل «آماده نشدن» این سریال از سه‌شنبه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن خواهد رفت.

 

همچنین سریال «سرزده» که قرار بود از امشب ۱۱ شهریور روی آنتن شبکه یک برود با یک اطلاع رسانی دیگر مقرر شد از فردا شب ۱۲ شهریور به آنتن برسد. درباره دلیل تغییر کنداکتور پخش این سریال هنوز توضیحی ارائه نشده است.

سریال «سرزده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی محصول سیمای استان خراسان رضوی است که قرار بود از امشب پخش آن آغاز شود اما اولین قسمت از این سریال هم با یک روز تاخیر از فردا شب روی آنتن خواهد رفت.” تأخیر در آغاز پخش دو سریال محرمی”

بدین ترتیب دو سریال جدید محرمی تلویزیون هر کدام با یک روز تاخیر از امشب و فردا شب روی آنتن شبکه‌های سه و یک خواهند رفت.

بعد از مشخص شدن تکلیف سریال “سرزده” که از فردا شب (سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه) به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد، با پایان یافتن پخش “عقیق” از امشب “زمین گرم” سعید نعمت‌الله به آنتن شبکه سه سیما می‌رسد. پخش تیزرها از تلویزیون نشان می‌دهد قبل از “سرزده”، زنگِ سریال‌های محرمی تلویزیون را “زمین گرم” به صدا درمی‌آورد.

سریالی که از امشب جایگزین “عقیق” می‌شود؛ این کار را هم سعید نعمت‌الله نوشته بود و بهرنگ توفیقی کارگردانی کرد. در مجموعه “زمین گرم” بازیگرانی چون مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و… حضور دارند.

  • منبع خبر : مهر