تاج: تیم‌هایی که VAR را جدی نمی‌گیرند، بعداً گلایه نکنند/ پرونده بازی ایران و لبنان هنوز باز است
تاج: تیم‌هایی که VAR را جدی نمی‌گیرند، بعداً گلایه نکنند/ پرونده بازی ایران و لبنان هنوز باز است
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای VAR به همه باشگاه‌ها نامه زده‌ایم که اگر کمک نکنند لیگ برتر را به استان‌هایی می‌بریم که این امکانات را دارند و بعد گلایه نکنند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای VAR به همه باشگاه‌ها نامه زده‌ایم که اگر کمک نکنند لیگ برتر را به استان‌هایی می‌بریم که این امکانات را دارند و بعد گلایه نکنند.

به گزارش صبح اقتصاد ، مهدی تاج امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی  در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: ارزیابی من از گزارش حسابرس و بازرس  قانونی خیلی خوب بود چرا که هم افزایش درآمد داشتند و هم کاهش هزینه لذا عملکرد هیئت فوتبال خراسان رضوی را مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی افزود: در همه بخش ها شاهد رشد هستیم اما تنها ضعفی که وجود دارد و در مجمع هم اعلام کردم ما باید هماهنگی لازم  را با ادارات کل داشته باشیم و این ضعف باید در هیئت فوتبال خراسان رضوی برطرف شود.

تاج در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر میانجی‌گری فدراسیون با صنعت در استان‌هایی مانند خراسان رضوی تصریح کرد: مشهد از نظر وسعت کمتر از اصفهان و کرمان نیست اما استان اصفهان دو کارخانه بزرگ فولاد مبارکه و ذوب آهن را دارد که سال‌هاست تیم داری می‌کنند و در کرمان نیز مس و گل‌گهر و در لیگ‌های دیگر؛ این وظیفه استانداری‌ها است. ما نامه برای وی ای آر زده‌ایم به همه باشگاه‌ها که اگر کمک نکنند لیگ برتر را به استان‌هایی می‌بریم که وی ای آر دارند و بعد گلایه نکنید.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: الان این موضوع کسی جدی نمی‌گیرد اما وقتی مجبور شوند در زمین دیگری بازی کنند استانداران و نماینده‌های مجلس  و هواداران به کمک تیم‌ها خواهند آمد.

وی عنوان کرد: بهترین کار این است که صنایع استان جمع شوند و به اندازه سهم خود کمک کنند به تیم‌های فوتبال استان در کنار این کمک یکسری مزیت‌های مالی برایشان رقم زده شود تا رغبت کنند و پای کار بیایند.

تاج خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق در خراسان رضوی بیفتد چراکه اگر حقوق شناخته شده فوتبال در فوتبال ما جاری و ساری شود این هزینه را کارخانه‌ها نمی‌دهند بلکه  پخش می‌دهد چرا ما الان باید بپذیریم که فوتبال خراسان رضوی تیم لیگ برتری ندارد؟ یا کرمانشاه و کردستان؛ چون صنایع ندارند؟

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد:اگر حقوق شناخته شده  فوتبال وارد فوتبال شود هم رغبت می‌کنند که  ورود پیدا کنند و در قانون بودجه باید اتفاقی بیفتد که پول در اختیار صداوسیما قرار گیرد، فدراسیون  دارد کار خود را انجام می‌دهد در حوزه تبلیغات اما به تنهایی نمی‌تواند و مجلس باید به فوتبال کشور کمک کند چرا که هیچ پدیده اجتماعی در مقایسه با فوتبال نیست.

وی در خصوص بازی ایران و لبنان نیز گفت: همچنان پرونده مفتوحی در فیفا داریم. پرونده ما در کمیته انضباطی فیفا است اما رئیس فیفا فقط این اختیار را دارد که پرونده را به تعویق بیندازد و در این راستا کمک به فوتبال کشور شد. باید کمیته انضباطی فیفا  در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد.

تاج  در خصوص نقش ادارات کل ورزش استان‌ها در حوزه فوتبال نیز گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم و باید ادارات کل هم پای کار بیایند و باید از آن‌ها کمک بگیریم و تکلیف است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید گفت:از آقای کاشانی که سابقه تیم داری داشته و در پرسپولیس کارنامه خوبی دارد درخواست کردیم و مدیریت تیم را پذیرفته است. هنوز هیچ تصمیمی برای سرمربی تیم ملی امید نگرفته‌ایم و تنها به دنبال ساماندهی ساختار اداری هستیم. تا چند روز دیگر نیز حکم حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید امضا می‌شود.

  • منبع خبر : تسنیم