تازه‌ترین اخبار از درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در مریوان
تازه‌ترین اخبار از درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در مریوان

گروه استان‌ها-فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح، دو تروریست زخمی و یک مرزبان به شهادت رسید. سردار کیومرث شیخی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح اظهار داشت: شامگاه دوشنبه مرزبانان هنگ مرزی […]

گروه استان‌ها-فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح، دو تروریست زخمی و یک مرزبان به شهادت رسید.
سردار کیومرث شیخی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح اظهار داشت: شامگاه دوشنبه مرزبانان هنگ مرزی مریوان با تعدادی اشرار مسلح که قصد ورود و اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی با آنها درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان با حضور به‌موقع، اشرار مسلح را غافلگیر کرده و در عملیاتی مقتدرانه توانستند ضمن وارد کردن تلفات سنگین به آنان، دو تروریست را زخمی و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از آنها کشف کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این درگیری سرباز وظیفه “میلاد محمدیان” به درجه رفیع شهادت نائل شد و امیدواریم روح وی با شهدای کربلا محشور شود.