وزیر دفاع: نیازهای دفاعی خودمان را در همه بخش ها تامین می کنیم
وزیر دفاع: نیازهای دفاعی خودمان را در همه بخش ها تامین می کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به بسیاری از آنها جنبه های استقلال رسیده ایم و نیازهای دفاعی خودمان را در همه بخش ها تامین می کنیم.  سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه در نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور غلبه […]

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به بسیاری از آنها جنبه های استقلال رسیده ایم و نیازهای دفاعی خودمان را در همه بخش ها تامین می کنیم.

 سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه در نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور غلبه بر ظلمت استبداد و خودکامگی و غلبه ایثار و از خودگذشتگی مردم است.

وی افزود: فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تجلی خواست مردم در یک دوره طولانی بود؛ ما می خواستیم تا خودمان بر خودمان مسلط شویم. نمی خواستیم در جای جای کشور، مستشارانی در نیروهای مسلح بنشینند و ما مجری دستورات آن ها باشیم. ما با اسلام و جمهوری خواستیم تا بر سرنوشت خود حاکم شویم.

وی با بیان اینکه الزمات استقلال شامل همه ابعاد زندگی است، گفت: امروز به بسیاری از آنها جنبه های استقلال رسیده ایم و نیازهای دفاعی خودمان را در همه بخش ها تامین می کنیم.