تایلند یا لبنان فرقی ندارد، مقابل عراق با تمام وجود بازی می‌کنیم
تایلند یا لبنان فرقی ندارد، مقابل عراق با تمام وجود بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام وجود برابر عراق بازی می‌کنیم و فرقی ندارد در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به چه تیمی برسیم. سیدمحمد ناظم الشریعه  درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر چین در دیدار دوم جام ملتهای آسیا، گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر هرچه از بازی […]

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام وجود برابر عراق بازی می‌کنیم و فرقی ندارد در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به چه تیمی برسیم.

سیدمحمد ناظم الشریعه  درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر چین در دیدار دوم جام ملتهای آسیا، گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر هرچه از بازی گذشت شرایط بهتر شد. چین تیمش کاملا تغییر کرده است. آنها از نظر تکنیکی شرایط خوبی نداشتند ولی تاکتیک‌هایشان از قبل بهتر شده بود.

وی افزود: اوایل بازی چین سخت گل خورد ولی به مرور زمان تمرکز بازیکنان ایران بهتر شد و توانستیم به اهدافمان برسیم.

ناظم الشریعه در خصوص مصدومیت فرهاد توکلی در این مسابقه تاکید کرد: فرهاد در باز با چین دچار کشیدگی شده است. شرایطش را امروز بررسی می کنیم. ان شاءالله این بازیکن مشکلی برای دیدارهای بعدی ندارد.

در صورتی که تیم تایلند در گروه چهارم به عنوان تیم دوم صعود کند و تیم ایران هم با کسب پیروزی یا تساوی مقابل عراق در گروه سوم، صدرنشین شود، ایران و تایلند در مرحله یک چهارم نهایی با هم بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا برای عدم رویارویی با تایلند در مرحله بعد مقابل عراق شرایط را درنظر می گیرید و یا بدون توجه به این مسائل با تمام وجود مقابل عراق بازی می کنید؟ گفت: به هیچ عنوان کاری به این مسائل نداریم. ما در جام ملتها ماموریتی داریم و فرقی ندارد حریف ما تایلند باشد یا ژاپن. خدایی ناکرده نتیجه بازی را شل و سفت نمی کنیم و با تمام قدرت با عراق بازی خواهیم کرد.

ناظم الشریعه همچنین با اشاره به مشکل تغذیه  تیم ملی گفت: شب گذشته دو ساعت دل درد گرفته بودم. وضعیت تغذیه تیم ملی فرقی نکرده و حتی نسبت به قبل بدتر هم شده است. مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی هم به خاطر همین مشکل امروز روانه بیمارستان شد. نمی توانیم مدام کاهو با سیب زمینی بخوریم. غذاهایی را هم که از ایران آورده ایم خورش است. امیدوارم این مشکل زودتر برطرف شود.