تایید جریمه‌های نقدی تراکتورسازی در کمیته استیناف
تایید جریمه‌های نقدی تراکتورسازی در کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.  آرای صادر شده از سوی کمیته استیناف فدراسیون درباره تعدادی از پرونده های مطروحه، به شرح زیر اعلام شد: * کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی در خصوص محکومیت تیم فوتبال ساحلی دهیاری صادق آباد به نتیجه سه بر صفر به سود تیم صنعت […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

 آرای صادر شده از سوی کمیته استیناف فدراسیون درباره تعدادی از پرونده های مطروحه، به شرح زیر اعلام شد:

* کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی در خصوص محکومیت تیم فوتبال ساحلی دهیاری صادق آباد به نتیجه سه بر صفر به سود تیم صنعت فرش حداد اصفهان به دلیل عدم تدارک لازم جهت حضور آمبولانس در محل مسابقه را تایید کرد.

* طبق رای کمیته انضباطی تیم تراکتورسازی  به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به دلیل اهانت تماشاگران این تیم به علی دایی سرمربی تیم سایپا در هفته چهارم لیگ برتر محکوم شده بود که این رای در کمیته استیناف تایید شد.

* باشگاه تراکتورسازی به دلیل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در بازی برابر استقلال و همچنین به دلیل تخریب صندلی های ورزشگاه آزادی به پرداخت ۴۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال در جهت تامین خسارت از سوی کمیته انضباطی محکوم شد، با طرح پرونده در این کمیته، حکم کمیته انضباطی عینا تایید می شود.