تایید شد؛ آلیسون سوپرجام اروپا را از دست داد
تایید شد؛ آلیسون سوپرجام اروپا را از دست داد
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی تیمش مقابل نوریچ مصدومیت آلیسون از ناحیه ساق پا راتایید کرد و گفت او بازی سوپرجام مقابل چلسی را از دست خواهد داد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد بعد از مصدوم شدن آلیسون، دروازه‌بان اول لیورپول در اولین بازی این تیم در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ لیگ برتر مقابل نوریچ، که منجر به خروج او از میدان در نیمه اول مسابقه شد یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها مصدومیت او از ناحیه ساق پا را تایید کرد و گفت آلیسون بازی سوپرجام مقابل چلسی را از دست خواهد داد.

لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید با ارائه نمایشی برتر توانست نوریچ را ۴-۱ شکست دهد اما تنها خبر بد برای لیورپولی‌ها در این بازی مصدومیت دروازه‌بان اول‌شان آلیسون بود. آلیسون در نیمه اول قبل از زدن یک ضربه به توپ با لغزش پا مواجه شده و به زمین افتاد و در نهایت مجبور شد از زمین بیرون برود تا آدریان به جای او در دروازه لیورپول بایستد.

درحالیکه نگرانی لیورپولی‌ها از شرایط دروازه‌بان‌شان در اوج بود، کلوپ در پایان بازی گفت:” ماجرای آلیسون تنها نقطه تاریک این مسابقه بود. او فکر کرده چیزی به ساق پایش برخورد کرده. حسی که او داشته این بوده نه آنچه که واقعا اتفاق افتاده. این اصلا نشانه خوبی نیست. احتمالا ماجرا بیشتر از یک کشیدگی ساده است. اوضاع خیلی خوب به نظر نمی‌رسد”.

کلوپ در ادامه تایید کرد که آلیسون در بازی سوپرجام اروپا که روز چهارشنبه در استانبول، مقابل چلسی برگزار می‌شود شرکت نخواهد داشت. او در این باره گفت:” آلیسون برای چهارشنبه آماده نخواهد شد. من این را از همین حالا می‌توانم بگویم”.

  • منبع خبر : ورزش سه